نسخه چاپی

میهمان امشب برنامه نود

در پی درخشش و گلزنی بازیكن جوان تیم نفت تهران در دیدارهای اخیر این تیم و احتمال حضور وی در اردوی تیم ملی در پرتغال، این بازیكن امشب میهمان برنامه ۹۰ خواهد بود.

به گزارش نما به نقل از سایت نفت تهران، وحید امیری بازیکن جوان تیم فوتبال نفت تهران میهمان برنامه امشب ۹۰ است. جوان ۲۶ ساله متولد روستای دره بادام شهر خرم آباد که عزم و اراده اش به قلعۀ فلک الافلاک می ماند و افتادگی اش به درختان پُر محصول گردوی لرستان.



آمار عملکرد وحید امیری در فصل گذشته بسیار درخشان و شایان توجه بود. هافبک خوش تکنیک نفت تهران در اکثر دیدارها در ترکیب اصلی نفت تهران به میدان رفت و تا پایان هفتۀ بیست و چهارم، ۲ گل و ۸ پاس گل را در کارنامه خود ثبت کرده بود و رقابت تنگاتنگي با اميرحسين فشنگچي براي كسب عنوان برترين گل ساز ليگ سيزدهم داشت اما وي به سبب مصدوميت، بازي هاي آخر فصل را از دست داد. مصدوميت و عدم حضور وي در ديدار حساس هفته پاياني ليگ سيزدهم را مي توان در از دست رفتن عنوان قهرماني تيم نفت تهران نيز موثر دانست.



امسال اما وحيد اميري بخش ديگري از استعدادهايش را نيز به شكوفايي رسانده و نشان داده كه علاوه بر خلاقيت ناب در بازيسازي و خلق موقعيت گل، تبحر بالايي نيز در گلزني دارد. وي تا پايان هفته دهم، سه گل براي تيمش به ثمر رسانده كه براي يك هافبك، آمار خوب و قابل توجهي است.



اميري طي يكي دو سال اخير شايستگي هاي خود را اثبات كرده و قطعاً با تداوم این روند، در آينده اي بسيار نزديك به يكي از بزرگان تيم ملي اين كشور تبديل خواهد شد.



حضور ستاره جوان تيم نفت تهران در برنامه اين هفته ۹۰ فرصتي براي آشنايي بيشتر با اين ستاره جوان خواهد بود چرا كه قطعاً در آينده نام وحيد اميري را بسيار خواهيم شنيد و به داشتن سرمايه هايي چون او در فوتبال كشورمان، افتخار خواهيم كرد.

۱۳۹۳/۷/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...