نسخه چاپی

نارضایتی ایوبی از تعداد سالن‌های سینمای كشور

عکس خبري -نارضايتي ايوبي از تعداد سالن‌هاي سينماي کشور

رئیس سازمان سینمایی گفت: تعداد سالن‌های سینمایی موجود در كشور راضی‌كننده نیست.

به گزارش نما، جت‌الله ایوبی شامگاه جمعه در حاشیه مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در گفت‌وگو با فارس اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر 320 سالن سینما در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه 80 سالن سینما در آینده نزدیک به این تعداد اضافه خواهد شد، افزود: با تمام این تفاسیر، این تعداد سینما برای کشور راضی‌کننده نیست و باید افزایش یابد.

رئیس سازمان سینمایی بیان کرد: ساخت سالن‌های سینما را باید از استانداران و شهرداران شهرهای خود مطالبه کنید.

وی در پاسخ به راهکار سازمان سینمایی برای جلوگیری از بسته شدن سالن‌های سینما در استان‌ها گفت: از بسته شدن سالن‌های سینما در اصفهان بی‌اطلاع هستم.

ایوبی با مقایسه وضعیت سالن‌های سینما در سال گذشته و سال جاری اظهار کرد: امروز از بیشتر سالن‌های سینما خبرهای خوش به گوش می‌رسد و سینماهای ایران در وضعیت مساعدی قرار گرفته‌اند.

*‌ عملکرد بنیاد سینمایی فارابی در سال جاری رضایت‌بخش است

وی با تقدیر از بنیاد سینمایی فارابی ادامه داد: عملکرد بنیاد سینمایی فارابی در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان رضایت‌بخش بوده است.

رئیس سازمان سینمایی افزود: یکی از آرزوهای من این بود که جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان تنها یک جشنواره نباشد و بهانه‌ای برای تولید فیلم شود.

وی با بیان اینکه امروز این آرزو به واقعیت نزدیک شدهف اظهار کرد: در حال حاضر 14 فیلم در این زمینه ساخته شده است که خود یک موفقیت به شمار می‌آید.

ایوبی بازگشت دوباره بسیاری از چهره‌های برجسته سینمای کشور که به دلایلی از این عرصه دور شده بودند را از دیگر نشانه‌های مثبت برای رشد سینمای ایران و موفقیت بنیاد سینمایی فارابی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: از پایان بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در سال گذشته، تمام تلاش خود را برای بازگشت بهتر در جشنواره امسال انجام دادیم که خوشبختانه به بار نشست.

۱۳۹۳/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...