نسخه چاپی

جمجمه كودك 6 ساله توسط برادرش سوزانده شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جویبار، از دستگیری قاتلان پسر شش ساله روستای «سروكلا» جویبار خبر داد.

به گزارش نما به نقل از اعتماد، سرهنگ سيد‌رحمان رضا‌زاده گفت: مقتول به هويت «عارف-ص» در اواخر تيرماه سال جاري توسط دو مرد با هويت «ح- ص» و «ج-ص» به قتل رسيده است.



وي ادامه داد: بر اساس اعتراف متهمان، «ج- ص» برادر ناتني مقتول و قاتل ديگر، به بهانه خريد بستني اين پسر بچه شش ساله را از خانه دور كردند و در باغي اطراف جويبار با ضربات چاقو به قتل رساندند.



فرمانده نيروي انتظامي جويبار گفت: اين دو فرد پس از جدا كردن سر كودك و آتش زدن با گازوييل، جنازه را در زمين فوتبال روستاي سروكلا رها كردند.

وي گفت: «ح-ص» برادر ناتني مقتول در بازجويي‌ها اعتراف كرد كه توجه پدر و ايجاد حسادت زمينه‌ساز تصميم و اجراي قتل را ايجاد كرد. بر اساس اين گزارش، 28 تيرماه امسال مرد 75‌ساله‌يي با مراجعه به كارآگاهان پليس آگاهي جويبار از ناپديد شدن فرزند شش ساله‌اش خبر داد.



او به ماموران گفت: ديروز وقتي از مزرعه به خانه برگشتم، ديدم همسرم هراسان و نگران است. وقتي از او علت نگراني‌اش را پرسيدم، گفت از صبح كه تو به مزرعه رفته‌يي، عارف پسر شش‌ساله‌مان هم از خانه خارج شده و ديگر برنگشته است. همسرم فكر مي‌كرد كه عارف همراه من به زمين‌هاي كشاورزي آمده است.



به خاطر همين وقتي به خانه برگشتم تازه متوجه ناپديد شدن پسرم شده بود. پس از اين شكايت، تيمي از ماموران تحقيقات را آغاز كرده و به همراه سگ‌هاي زنده‌ياب تمام منطقه را جست‌وجو كردند اما هيچ ردي از اين كودك به دست نيامد.



كارآگاهان ابتدا تصور مي‌كردند كه پسر شش ساله قرباني آدم ربايي شده اما در ادامه مشخص شد كه وي ربوده نشده و هيچ فردي در اين زمينه با خانواده كودك تماسي نداشته است. در حالي كه تحقيقات در اين زمينه ادامه داشت پنجم مردادماه، جمجمه بچه‌يي در مقابل خانه كودك ربوده شده پيدا شد.



با بررسي‌هاي پليسي مشخص شد كه فرد يا افرادي براي تغيير مسير تحقيقات جمجمه را در مقابل خانه عارف رها كرده‌اند.



۱۳۹۳/۷/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...