نسخه چاپی

ایران گوی سبقت را از عربستان در مصرف لوازم آرایشی ربود

رییس اتحادیه خرازی فروشان و وابسته تهران گفت: سابق بر این عربستان در زمینه مصرف لوازم آرایشی رتبه اول را داشت ولی در حال حاضر كشور ما از عربستان پیشی گرفته كه این موضوع ضرورت حمایت از تولید كننده داخلی را صدچندان می‌كند.

به گزارش نما، سیدحسین دکمه‌چی در گفت‌و‌گو با ایسنا، اظهار کرد: باید از تولیدکننده داخلی حمایت شود و آموزش و فرهنگ‌سازی لازم نیز در این زمینه صورت گیرد.

وی تصریح کرد: تداخل صنفی یکی از مشکلاتی است که در این حوزه وجود دارد و برخی مغازه‌ها یا حتی داروخانه‌ها اقدام به آوردن و فروش وسایل مرتبط با صنف ما می‌کنند که این یکی از مباحث مهمی است که هنوز برطرف نشده است.

دکمه‌چی با بیان اینکه باید آموزش لازم برای کسانی که می‌خواهند وارد این صنف شوند داده شود، گفت: در اتحادیه برنامه‌ای برای کسانی که می‌خواهند در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت کنند، ترتیب دادیم و در این زمینه دوره‌هایی برگزار می‌کنیم که صاحب مغازه باید این دوره‌ها را بگذراند.

رییس اتحادیه خرازی فروشان و وابسته تهران یادآور شد: علاوه بر این حتی برای برخی افراد که علاقه‌مند به دریافت پروانه یا مجوز کسب در این صنف هستند نیز کلاس‌های دو روزه‌ای برگزار می کنیم.

وی با اشاره به مالیات بر درآمد گفت: این موضوع مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده و با توجه به این‌که حتی برخی از زیرمجموعه‌های ما مالیات خود را پرداخت کرده بودند به آنها برگه قطعی ندادند، در عین حال موضوع مالیات بر ارزش افزوده نیز مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده که در این زمینه جلساتی برگزار کردیم تا بتوانیم به نتیجه برسیم.

۱۳۹۳/۷/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...