نسخه چاپی

كسی به گرد پای موشها نمی رسد/9 میلیارد فروش

در حالی فروش فیلم سینمایی «شهرموش‌ها۲» با وجود ۴۲ روز سپری شدن از اكران همچنان روند صعودی دارد كه «آتش‌بس۲» توانست از مرز یك میلیارد و ۸۰۰ میلیون عبور كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، امیر قطبی از دفتر پخش «فیلمیران» با ارائه جدیدترین آمار فروش «خواب‌زده‌ها» گفت: «خواب‌زده‌ها» پس از ۲۲ روز اکران در گروه آفریقا و با در اختیار داشتن ۴۰ سینما در تهران و شهرستان شب گذشته ۴۵ میلیون تومان در تهران فروش داشته است که در مجموع ۴۸۵ میلیون در تهران، ۲۸۵میلیون در شهرستان و ۷۷۰میلیون در کل فروش داشته است.

همچنین فیلم سینمایی «شهرموشها۲» که ۴۲ روز از اکران آن در گروه «قدس» می‌گذرد با در اختیار داشتن ۸۰ سینمای تهران و شهرستان بیش از ۸میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش داشته و در آستانه رسیدن به رقم ۹میلیارد قرار دارد.

بر اساس این گزارش طبق اعلام احمد مختاری از دفتر پخش «هدایت‌فیلم» فیلم سینمایی «آتش‌بس۲» پس از ۲۲ روز اکران و در اختیار داشتن ۲۴ سینما تا پایان روز پنجشنبه ۱۷ مهرماه یک میلیارد و ۳۷۵میلیون در تهران، ۵۱۰میلیون در شهرستان و در مجموع یک میلیارد و ۸۸۵میلیون تومان فروش داشته است.

طبق اعلام سعید خانی از دفتر پخش «نسیم صبا» فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» پس از ۲۲ روز اکران در گروه استقلال و با در اختیار داشتن ۳۹ سینما ۵۸۲میلیون تومان در تهران و ۱۵۵میلیون تومان در شهرستان و در مجموع ۷۳۷ میلیون تومان فروش را تجربه کرده است.

همچنین طبق اعلام غلامرضا فرجی مدیر شرکت پخش حوزه هنری فیلم سینمایی «خانوم» پس از ۲۳ روز اکران در گروه آزادی با در اختیار داشتن ۱۴ سالن سینمایی در تهران و اکران در هفت شهرستان ۲۵۳میلیون در پایتخت و ۵۴میلیون در شهرستان‌ها در مجموع ۳۰۷میلیون تومان فروش داشته است.

۱۳۹۳/۷/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...