نسخه چاپی

اخراج خلبان ایرانی ایرباس امارات

كارشناس ارشد حمل ونقل هوایی با تكذیب اخراج خلبان ایرانی هواپیمای ایرباس A۳۸۰ هواپیمایی امارات، گفت: كاپیتان پورقناد به شرط به اهتزار در آوردن پرچم ایران انجام پرواز را قبول كرده بود.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، کاپیتان هوشنگ شهبازی با تاکید بر این که اخراج خلبان ایرانی هواپیمای ایرباس A۳۸۰ از شرکت هواپیمایی امارات صحت ندارد، اظهار کرد: خوشبختانه خبر اخراج کاپیتان پورقناد خلبان هواپیمای ایرباس A۳۸۰ که چندی پیش در فرودگاه امام خمینی فرود آمد شایعه است.

وی تصریح کرد: از طریق یکی از دوستانم با همسر کاپیتان پورقناد که الان در ایران است، تماس گرفتم و صحت و سقم این مسئله را پرسیدم. گویا یک سوئدی در توئیتر چنین شیطنتی را کرده است و این شایعه متاسفانه پیچیده است.

وی بیان کرد: کاپیتان پورقناد به خاطر افتخار ایران و این که ایرانی است با شرکت اماراتی اول شرط کرده بوده که با این شرط پرواز را انجام می دهد که پرچم کشورش را پشت صندلی ببندد.

کارشناس ارشد حمل ونقل هوایی با بیان این که بر این اساس پرچم ایران را به اهتزار درآورد، گفت: ایشان به ایرانی بودن خودش افتخار کرده و باید همین گونه باشد. همه ایرانی ها باید در سراسر دنیا به ایرانی بودن خود افتخار کنند چون یک سر و گردن از همه دنیا بالاتر هستند.

شهبازی با بیان این که ایرانی ها لیاقت، توانایی بالایی دارند و نباید هوانوردی ما تحریم شود، بیان کرد: لیاقت ما خیلی بیشتر از آمریکایی ها و اروپایی هاست و همه ایرانی ها باید به ایرانی و مسلمان بودن خودشان افتخار کنند.

۱۳۹۳/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...