نسخه چاپی

عضو شورای مركزی حزب موتلفه:

اصولگرایان به ضرورت وحدت اعتقاد راسخ دارند

حمیدرضا ترقی با اشاره به اینكه اصولگرایان به ضرورت وحدت و همگرایی در شرایط كنونی اعتقاد راسخ دارند، تصریح كرد: اصولگرایان به دنبال این هستند كه با وحدت و همگرایی حركت‌های سیاسی خودشان را سامان جدی‌تری بدهند.

به گزارش نما به نقل از نامه نیوز، حمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه اسلامی در حاشیه نشست همگرایی اصواگرایان بیان داشت: این نشست تبلور وحدت فراگیر اصولگرایان بود که در این محفل ذیل عنوان جشن ولایت صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه اصولگرایان به ضرورت وحدت و همگرایی در شرایط کنونی اعتقاد راسخ دارند، تصریح کرد: اصولگرایان به دنبال این هستند که با وحدت و همگرایی حرکت‌های سیاسی خودشان را سامان جدی‌تری بدهند.

این فعال اصولگرا افزود: بستر همگرایی فکری که در این نشست ایجاد شده است، مبتنی بر ارزش های مورد قبول همه‌ اصولگرایان است و این موضوع باید ما را به یک روش درستی در انتخابات و فعالیت سیاسی آینده برساند که تضمین کننده آرمان‌ها و فعالیت‌های اصولگریان باشد.

ترقی در ادامه گفت: ما به سمت جامعه اسلامی در حال حرکت هستیم و مصداق‌هایی که برای انتخاب‌هایمان در نظر می‌گیریم، باید ما را به این مسیر سوق بدهد.

معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: تبین این ایده و اندیشه‌ی اصولگرایی و ارزش هایی که به آن پایبند هستیم، می تواند ما را در رسیدن به مصداق‌هایی منطبق بر این ارزش‌ها و افکار کمک کند.

۱۳۹۳/۷/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...