نسخه چاپی

توقیف دو میلیارد ریال كالای قاچاق در بانه

فرمانده انتظامی شهرستان بانه گفت: بیش از دو میلیارد ریال كالای قاچاق در چهار روز گذشته در این شهرستان كشف و توقیف شده است.

به گزارش نما، سرهنگ حمید رضا اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان کالای قاچاق از توقیف 19 دستگاه خودرو در شهرستان بانه کشف و ضبط شده است.

وی افزود: در بازرسی های انجام شده از این خودروها تعداد قابل توجهی انواع کالای قاچاق از جمله شش هزار و 564 ثوب البسه، 984 عدد لوازم آشپزخانه و 280 عدد لامپ کم مصرف کشف و ضبط شده است.

به گفته اکبری یک هزار و 176 قلم لوازم آرایشی، بیش از سه هزار جفت دستکش، 380 قوطی اسپری خوشبو کننده، 90 تخته پتو، یک هزار و 780 لیتر سوخت و یک هزار و 814 جفت کفش از دیگر کالاهایی است که در چهار روز گذشته کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بانه گفت: در این زمینه 29 متهم نیز دستگیر شده اند.

بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی نیروی انتظامی استان کردستان، در شش ماهه نخست سال جاری چهار هزار و 81 پرونده قاچاق کالا و ارز به ارزش بیش از 452 میلیارد ریال در استان تشکیل و به دستگاه قضایی ارسال شده است.

نیروی انتظامی استان کردستان همچنین از شناسایی و برخورد با 30 باند و شبکه فعال در موضوع قاچاق در شش ماهه نخست سال جاری خبر داده است.

شهرستان بانه در 270 کیلومتری شمال غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است و دارای یک بازارچه رسمی به نام 'سیرانبند' است.

۱۳۹۳/۷/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...