نسخه چاپی

آخرین اجرا كیتارو لغو شد

عکس خبري - آخرين اجرا کيتارو لغو شد

آخرین كنسرت كیتارو كه قرار بود امروز یكشنبه در تالار وزارت كشور برگزار شود، لغو شد.

به گزارش نما به نقل از هنرآنلاین: بردیا کیارس ارکستر مایستر این اجرا که ۴ شب گذشته را با کیتارو روی صحنه رفته بود در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: قرار بود امروز هم روی صحنه برویم که با من تماس گرفتند و گفتند که اجرا کنسل شده است.

این درحالی است که علاقمندان تا ساعت ۱۲ ظهر امروز یکشنبه ۲۷ مرداد ماه می‌توانستند از سایت تهران تیکت بلیت‌های این اجرا را تهیه کنند. اما از حدود ساعت ۱۳ در سایت تهران تیکیت این اطلاعیه نوشته شد: قابل توجه هنر دوستان گرامی باعرض پوزش به علت آماده نشدن برخی مجوزهای لازم جهت برگزاری کنسرت مورخ ۲۷ مهرماه، این کنسرت برگزار نخواهد شد و متعاقباً طی هفته جاری مبالغ پرداختی همه عزیزانی که بلیت برای این تاریخ خریداری نموده‌اند عودت داده خواهد شد.

کیتارو طی چهار شب اخیر در سالن وزارت کشور به روی صحنه رفت و با توجه به استقبال مخاطبان این کنسرت قرار بود که امروز نیز تمدید شود. کیتارو بامداد دوشنبه هفته گذشته به تهران آمد و از روز ۴ شنبه تا روز شنبه ۲۶ مهرماه در تالار وزارت کشور روی صحنه رفت. این اجرا‌ها در حالی اتفاق افتاد که بسیاری بر این باور بودند که کیتارو به ایران نخواهد آمد.

شایان ذکر است که برگزار کنندگان این رویداد وعده دو اجرای دیگر کیتارو در تهران و پس از ایام محرم و صفر را داده‌اند.

۱۳۹۳/۷/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...