نسخه چاپی

سوء استفاده یك مرد از گرمی هوا در تهران

مرد موسفید كه با نوشیدنی‌های مرموز به شكار طعمه‌هایش در پارك‌های تهران می‌پرداخت به صورت اتفاقی دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از ایران، از روز 28 تیرماه وقتی مردی نزد پلیس کلانتری 113 بازار فاش کرد همه دار و ندارش با شگرد بیهوشی و داخل پارک شهر به سرقت رفته است تیمی از پایگاه 7 پلیس آگاهی تهران دست به کار شد تا دزد حرفه‌ای را به دام اندازد.


مرد جوان که باور نمی‌کرد روز روشن شکار شده باشد به کارآگاهان گفت: در قسمت باغ پرندگان داخل پارک شهر نشسته بودم که مردی 60 ساله کنار من نشست و پس از دقایقی شروع به صحبت درباره گرمی هوا کرد، پس از دقایقی و به بهانه گرمی هوا، دو نوشیدنی خرید و یکی از آنها را به من داد.


چند دقیقه‌ای در کنارم نشست و درباره موضوعات مختلف با هم صحبت کردیم تا اینکه خداحافظی کرد و از من جدا شد، پس از رفتن وی بود که برای رفع تشنگی، مقداری از نوشیدنی را خوردم و پس از آن متوجه هیچ چیزی نشدم، پس از به هوش آمدن خودم را داخل بیمارستان پیدا کردم و در زمان ترخیص متوجه شدم یک میلیون و400 هزار تومان پولم، گوشی تلفن همراه و دو انگشتر فیروزه به ارزش 400 هزار تومان به سرقت رفته است.


3 ماه بعد
در حالی که پلیس هنوز ردی از مرد تبهکار به دست نیاورده بود، ساعت 6 عصر 17مهرماه مالباخته هنگام تردد در پارک شهر موفق به شناسایی مردی شد که چند ماه پیش اقدام به دادن نوشیدنی مسموم به وی کرده بود و بلافاصله به مأموران کلانتری 113 بازار مراجعه و موضوع را به آنها اعلام کرد که با راهنمایی‌اش دزد شناسایی و دستگیر شد.


«محرم» 61 ساله که 11 بار به زندان افتاده است و کلکسیونی از جرایم دارد ابتدا ادعای بی‌گناهی کرد تا اینکه پیش روی دو طعمه خود قرار گرفت و گفت: یک سال پیش داخل پارک نشسته بودم که مردی 40 ساله نزدیکم شد و پس از دقایقی با من طرح دوستی ریخت، هنوز مدت زیادی از آشنایی ما نگذشته بود که وی برای هر دوی‌مان نوشیدنی خرید و هر دو آن را خوردیم اما به محض اینکه من نوشیدنی را خوردم، بیهوش شدم و پس از چند ساعت به هوش آمدم. به خاطر آنکه پولی نداشتم چیزی از من سرقت نشده بود اما از همان زمان تصمیم گرفتم با همین شیوه و شگرد و با استفاده از نوشیدنی مسموم سرقت کنم.


بنابر این گزارش، بازپرس پرونده با توجه به گستردگی جرایم مشابه این مرد تبهکار خواستار انتشار عکس وی شد تا کسانی که در دام فریبکاری‌های وی افتاده‌‌اند به پایگاه 7 پلیس آگاهی تهران در بازار مراجعه کنند.

۱۳۹۳/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...