نسخه چاپی

محموله 15میلیارد ریالی قاچاق در شهرستان قدس

فرمانده انتظامی شهرستان قدس گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان قدس در غرب استان تهران با توقیف یك دستگاه تریلی در محور مواصلاتی موفق به كشف مقادیر زیادی كالای قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال شدند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، سرهنگ 'کرمی زند' گفت: با تداوم طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان قدس تحت کنترل نامحسوس ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این رابطه با تلاش و تیزهوشی ماموران پلیس آگاهی تعداد قابل توجهی انواع کالای قاچاق از جمله 312 پکیج دیواری خارجی و 10 هزار ثوب شلوار، لباس ورزشی، کاپشن و کیف به ارزش 15 میلیارد ریال کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا دو نفر نیز به اتهام قاچاق کالا دستگیر و در این زمینه یک دستگاه خودروی تریلی و دو دستگاه وانت حامل کالای قاچاق توقیف شد.

رییس پلیس شهرستان قدس گفت: این تریلی از مرز آذربایجان غربی به مقصد تهران بارگیری شده بود که با تلاش پلیس آگاهی شهرستان قدس توقیف و در تحقیقات اولیه از رانندگان دستگیر شده مشخص شد آنها برابر اعلام فردی به نام 'ع - ر' از بازار تهران نسبت به بارگیری و انتقال بار به بازار تهران اقدام کردند که در ادامه متهمان دستگیر شده و اموال مکشوفه تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس با اشاره به لطمات جبران ناپذیر قاچاق کالا بر پیکره اقتصاد کشور، بر عزم جدی پلیس این شهرستان در مبارزه با این پدیده شوم تاکید کرد.

۱۳۹۳/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...