نسخه چاپی

هیئت پارلمانی ایران فردا عازم "مسكو" می‌شود

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه از سفر هیئت پارلمانی كشورمان به "مسكو" پایتخت روسیه خبر داد و گفت: این سفر بامداد فردا ۴ آبان انجام می‌شود.

به گزارش نما، رمضانعلی سبحانی‌فر رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه در گفت‌وگو با تسنیم از سفر هیئت پارلمانی کشورمان به روسیه خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است هیئت پارلمانی ۵ نفره کشورمان بامداد فردا عازم "مسکو" پایتخت روسیه شود.

وی با بیان اینکه این سفر به دعوت رئیس گروه دوستی پارلمانی روسیه و ایران انجام می‌شود، افزود: در این سفر که ریاست آن را بنده بر عهده دارم، محمدتقی توکلی، محمدحسین قربانی، هادی قوامی، صفر نعیمی‌رز و عباس صلاحی نیز بنده را همراهی می‌کنند.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه به جزئیات سفر هیئت پارلمانی کشورمان به روسیه اشاره کرد و اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است در این سفر دیدارهایی با نواب رئیس مجالس سنا و دومای روسیه، معاون وزیر توسعه و نیز کمیسیون سیاست خارجی مجلس سنای روسیه و همین‌طور با فعالان اقتصادی و بازرگانی این کشور داشته باشیم.

سبحانی‌فر در پایان خاطر نشان کرد: سفر هیئت پارلمانی کشورمان به روسیه در روز ۹ آبان پایان می‌یابد و اعضای این هیئت نیز پس از سفری ۵ روزه به تهران بازمی‌گردند.

۱۳۹۳/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...