نسخه چاپی

بیانیه‌ باشگاه اینتر علیه یوونتوس

اظهارات اخیر رئیس باشگاه یوونتوس در خصوص ماجرای كالچوپولی و دو اسكودتوی پس گرفته شده از بانوی پیر در فاصله سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ واكنش شدیدی از سوی رقیب دیرینه این تیم در كالچو به همراه داشته است.

به گزارش نما، باشگاه اینتر ایتالیا با انتشار بیانیه‌ای شدید‌اللحن، اظهارات آندره‌ا آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس را که مدعی شده است دو اسکودتوی پس گرفته شده از این تیم در فصول ۰۵-۲۰۰۴ و ۰۶-۲۰۰۵ (دومی به اینتر داده شده است) باید به این تیم بازگردانده شود، محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: باشگاه فوتبال اینتر از شنیدن این خبر که آندره‌ا آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس یک بار دیگر برای تحریف حقیقت و تغییر تاریخ تلاش کرده، متأسف است. با کمال تأسف برای آقای آنیلی و کل مجموع فوتبال ایتالیا، سال ۲۰۰۶ سالی فاجعه‌آمیز بود که در آن اسکودتو به صورت قانونی و توسط فدراسیون فوتبال ایتالیا به اینتر داده شد و یوونتوس همراه با شهرتش به سری B فرستاده شد. اینها حقایقی هستند که نمی‌توان کتمان‌شان کرد. ما به هیچکس اجازه نمی‌دهیم که این حقایق را تحریف و طوری وانمود کند که انگار هیچ اتفاقی رخ نداده است.

با وجود آنکه دو قهرمانی یوونتوس در سری A در فاصله سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ توسط فدارسیون فوتبال ایتالیا، یوفا یا فیفا به رسمیت شناخته نشده است،‌ این تیم همچنان این دو قهرمانی را در شمار افتخارات خود در کالچو محسوب می‌کند و تعدادی اسکودتوهای خود را ۳۲ می‌داند.

سایت باشگاه اینتر همچنین با ماسیمو موراتی، مالک و رئیس پیشین خود که دو روز پیش به خاطر اختلاف با مالک جدید باشگاه، اریک توهیر پس از ۲۰ سال فعالیت در نراتزوری این تیم را ترک کرد، وداع و خبر خروج وی از هیئت مدیره باشگاه را تأیید کرده است.

سایت اینتر در این خصوص نوشته است: موراتی دیوانه اینتر بود، آنقدر که اسکودتوی سال ۲۰۰۶ را پذیرفت.

گفته می‌شود دلیل کنار رفتن موراتی از هیئت مدیره اینتر به دلیل مخالفت اریک توهیر با پیشنهاد او مبنی بر اخراج والتر ماتزاری، سرمربی فعلی تیم به دلیل کسب نتایج ضعیف طی دو فصل اخیر بوده است. اینتر در حال حاضر با ۹ امتیاز در رده نهم جدول سری A قرار دارد.

۱۳۹۳/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...