نسخه چاپی

كی‌روش: بر سر مسائل بی اهمیت با كفاشیان صحبت نمی كنم

عکس خبري -کي‌روش: بر سر مسائل بي اهميت با کفاشيان صحبت نمي کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: «در جلسه‌ای كه با مسئولان فدراسیون داشتیم در مورد كارمان صحبت كردیم و هرگز در مورد مسائل بی‌اهمیت با رئیس فدراسیون صحبت نكرده و نخواهم كرد.»

به گزارش نما به نقل از فارس، کارلوس کی‌روش با دعوت فیفا راهی مالزی شد تا در جلسه ویژه جام جهانی 2014 برزیل با حضور سایر مربیان تیم‌های آسیایی حاضر در این رقابت‌ها شرکت کند.



بر همین اساس در خصوص اهداف این سفر و سایر مسائل مرتبط به تیم ملی با کی‌روش گفتگویی را انجام شده که متن آن در زیر می‌آید:



* از اهداف سفر خود به مالزی صحبت می‌کنید؟

- از طرف فیفا برای حضور در این کشور دعوت شده‌ام و قرار است مربیان حاضر در جام جهانی 2014 برزیل در جلسه‌ای، تجربیات خود از این رقابت‌ها را به اشتراک بگذارند. در این جلسه به جز مربیان تیم‌های آسیایی حاضر در جام جهانی 2014، سایر مربیان کشورهای عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز حضور دارند.



* روزی که از آفریقا به ایران بازگشتید، به محض ورود به ایران از برخی افراد گلایه‌هایی داشتید که صراحتا آنها را اعلام کردید. می‌توانید در این مورد جزئیات بیشتری به صورت شفاف‌تر ارائه دهید؟

- دیگر نمی‌خواهم در خصوص این مطلب صحبت کنم و به این حرف‌ها اهمیتی بدهم. افراد زیادی هستند که هنوز در مورد تیم ملی صحبت می‌کنند و افراد زیادی هم هستند که همچنان به این صحبت‌ها گوش می‌دهند. اظهارات آن روز خیلی شفاف و مستقیم بود و من هم فردی نیستم که به شخصه به این صحبت‌ها گوش بکنم. باز هم تکرار می‌کنم که افراد زیادی هستند که در خصوص بسیاری از مسائل حول و حوش تیم ملی صحبت می‌‌کنند و این صحبت‌ها برای تیم ملی مفید نیست.



* آیا در این مورد در جلسه‌‌تان با آقای کفاشیان، گلایه‌هایتان را به گوش رئیس فدراسیون رساندید؟

- در جلسه‌ای که داشتیم در مورد کارمان صحبت کردیم و هرگز در مورد مسائل بی‌اهمیت با رئیس فدراسیون صحبت نکرده و نخواهم کرد.



* به تیم ملی برسیم. در خصوص برنامه‌ها صحبت می‌کنید؟ آیا از برنامه‌ای که پیش‌بینی کرده‌اید جلوتر هستید یا از آن عقب مانده‌اید و یا مطابق با آن پیش می‌روید؟

- همه چیز در حال پیشرفت است و در حال گام برداشتن به سمت جلو طبق برنامه‌هایمان هستیم. در این مورد مشکل خاصی وجود ندارد.



* در مورد برنامه‌های پیش روی تیم ملی صحبت می‌کنید؟

- فعلا برنامه‌ریزی‌ها برای اردوی آبان ماه در تهران است و در مورد این اردو همه چیز هماهنگ شده است. در مدت زمان این اردو به جز بازی با کره‌جنوبی به دنبال یک دیدار دیگر هم هستیم.



* برای اردوی آفریقای جنوبی، به جز دیدار با این کشور که گفتید تقریبا قطعی شده است، بازی دیگری هم مدنظرتان است؟

- خیلی شفاف برنامه‌های تیم ملی را توضیح دادم و دیگر توضیح و اطلاعات بیشتری در این خصوص وجود ندارد. فقط بعد از بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آفریقا و قطعی شدن تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها، می‌توانیم اعلام کنیم که قرار است در اردوی آفریقای جنوبی با چه تیم‌هایی بازی کنیم. اگر آفریقای جنوبی به جام ملت‌های آفریقا صعود کند که به طور قطع با این تیم بازی خواهیم کرد. بیش از این دیگر نمی‌توانم صحبتی داشته باشم.



* در جلسه تان با کمیته فنی فدراسیون فوتبال تقریبا کمیته فنی حکم برکناری وینگادا را آماده کرده بود اما با حضور شما در این جلسه به نظر می‌رسید که این حکم به صورت رسمی اعلام نشد، هرچند که گزینه‌های جایگزینی او امروز مشخص شد. در این مورد چه صحبتی دارید؟

- من فقط 20 دقیقه در جلسه کمیته فنی حضور داشتم. در این مورد برای هرگونه سوال و اطلاعات بیشتر با آقای کفاشیان یا کاشانی صحبت کنید. من پس از حضور چند دقیقه‌ای در جلسه کمیته فنی به ادامه کارهای مربوط به تیم ملی پرداخته و به دنبال کارهای این تیم بودم.

۱۳۹۳/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...