نسخه چاپی

تهران بارانی می شود

كارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به ریزش هوای سرد در نیمه شمالی كشور از افت 10درجه‌ای دمای هوا در مناطق واقع در نوار شمالی كشور خبر داد و گفت: در اواسط هفته جاری شاهد بارش باران در تهران خواهیم بود.

به گزارش نما به نقل از فارس: کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به ریزش هوای سرد در نیمه شمالی کشور از افت 10درجه‌ای دمای هوا در مناطق واقع در نوار شمالی کشور خبر داد و گفت: در اواسط هفته جاری شاهد بارش باران در تهران خواهیم بود.

امین حسین نقشینه درباره شرایط جوی کشور طی روزهای آینده اظهار داشت: به سبب نفوذ جریانات سرد شمالی از روز آینده شاهد آغاز بارندگی‌ها در سواحل شمالی کشور خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: طی روز‌های آینده نیز گستره بارش‌ها به شمال‌غرب، مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور کشیده می‌شود.

وی بیان داشت: در روز آینده بارندگی‌‌ها در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و مناطقی از خوزستان، فارس و بوشهر شدت می‌یابند.

به گفته نقشینه، فردا نیز از سمت غرب کشور از جمله کرمانشاه، کرمان، جنوب آذربایجان غربی و شرقی بارندگی‌ها آغاز می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی از ریزش هوای سرد در نیمه شمالی کشور در اواسط هفته جاری خبر داد و گفت: به موجب نفوذ هوای سرد شاهد افت 10درجه‌ای دمای هوا در برخی مناطق واقع در نیمه شمالی کشور از جمله شمال غرب، آذربایجان‌ها، اردبیل و سواحل شمالی کشور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه کاهش دمای هوا از روز سه‌شنبه تا پایان هفته جاری ادامه می‌یابد، بیان داشت: بر همین اساس می‌توان گفت که نیمه شمالی کشور پایان هفته سردی را تجربه خواهد کرد.

نقشینه درباره شرایط جوی تهران گفت: از فردا تا پایان هفته جاری دمای هوای تهران روند کاهشی خواهد داشت به‌طوری‌‌که پیش‌بینی می‌شود دمای هوای این کلانشهر در پایان هفته جاری بیش از 5درجه سانتی‌گراد کاهش یابد.

وی با اشاره به افزایش سرعت وزش باد در اواخر وقت روز آینده، افزود: در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری شاهد بارش باران در برخی ساعات پایتخت خواهیم بود.

نقشینه با اعلام اینکه در ارتفاعات تهران شاهد بارش برف خواهیم بود، بیان داشت: از اواخر وقت دوشنبه در اردبیل، گیلان و آذربایجان شرقی بارش برف آغاز می‌شود که همین امر موجب اختلال در تردد جاده‌ای خواهد شد.

۱۳۹۳/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...