نسخه چاپی

هتك حرمت به نمادهای دینی توسط رژیم آل خلیفه در بحرین

عکس خبري - هتك حرمت به نمادهاي ديني توسط  رژيم آل خليفه در بحرين

نیروهای رژیم آل خلیفه با هتك حرمت به نمادهای دینی به مناسبت برپایی مراسم عاشورای حسینی(ع) طی روزهای گذشته، اقدام به كندن پارچه های سیاه و برهم زدن مراسم نوحه خوانی و عزاداری امام حسین(ع) در چندین منطقه بحرین كردند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا پایگاه خبری 'جمعیت الوفاق ملی' اعلام کرد نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه با کندن تابلوها و علامت های عزاداری امام حسین (ع) و برهم زدن مراسم نوحه خوانی بزرگداشت عاشورای حسینی(ع)، هتک حرمت به نمادهای دینی در بحرین را همچنان ادامه می دهند.

بی حرمتی ها به امام حسین (ع) توسط نیروهای آل خلیفه در بحرین درحالی صورت می گیرد که موارد نقض حقوق بشر، حمله، بازداشت ها و دادگاه های ظالمانه همچنان در این کشور جریان داشته و رژیم فاسد آل خلیفه برای برگزاری انتخابات صوری و فرمایشی جهت قوت بخشیدن به ظلم و استبداد خود در بحرین تبلیغات گسترده ای راه انداخته است.

سکوت سران آل خلیفه در قبال تخریب نمادهای عاشورای حسینی(ع) در بحرین نشان از رضایت آنها از اهانت به مقدسات و عقاید شیعه دارد.

انتخابات فرمایشی پارلمان رژیم آل خلیفه قرار است اول آذرماه (22 ماه نوامبر) برگزار شود. علاوه بر جریان الوفاق، بسیاری دیگر از احزاب و جمعیت های سیاسی مخالف بحرین نیز آن را تحریم کرده اند.

حکومت بحرین در آستانه این انتخابات فرمایشی سرکوب مخالفان خود را تشدید کرده است.

این کشور از 14 فوریه سال 2011میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه حکومت استبدادی آل خلیفه است. نیروهای این رژیم با همدستی برخی کشورهای عربی منطقه از جمله عربستان سعودی به سرکوب گروه های مخالف از جمله شیعیان این کشور که اکثریت مذهبی بحرین را تشکیل می دهند، پرداخت.

۱۳۹۳/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...