نسخه چاپی

جوانترین زندانی دیه چشم انتظار كمك خیرین

جوانترین زندانی دیه ناشی از سوانح رانندگی كه كمتر از 23 سال سن دارد برای رهایی از بند زندان و بازگشت به آغوش خانواده نیازمند كمك خیران نیك اندیش است.

به گزارش نما، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا یادآوری کرد: یک جوان 23 ساله در یک سانحه رانندگی باعث مرگ شش شهروند و مجروحیت دو نفر دیگر شد.

'یدالله روحانی منش' افزود: در این سانحه دلخراش والدین این جوان در دم جان باخته و از خودرو مقابل نیز یک مرد و سه زن بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

وی با ذکر اینکه این سانحه 12 شهریور سال 87 در آورزمان ملایر رخ داده است، خاطرنشان کرد: این جوان که در حادثه مقصر شناخته شد به پرداخت سه میلیارد و 370 میلیون ریال دیه محکوم شده است.

وی اضافه کرد: این زندانی که دارای دو برادر کوچکتر نیز بوده توان مالی پرداخت این میزان دیه را نداشته و به این منظور بیش از دو سال است که در زندان بسر می برد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: پرونده این زندانی از تاریخ 25 آذر سال 91 در ستاد دیه جریان یافت و 840 میلیون ریال از بدهی این محکوم از طریق صندوق تامین خسارت های بدنی تامین شد.

روحانی منش با ذکر اینکه پرونده این زندانی به ستاد دیه کشور ارسال شده است،اظهار کرد: آزادی این زندانی نیازمند کمک خیران نیک اندیش است.

41 زندانی جرائم غیر عمد ناشی از دیه در سالجاری با مساعدت ستاد دیه همدان آزاد شدند.

۱۳۹۳/۸/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...