نسخه چاپی

دستگیری رمال حین دعانویسی

یك زوج كلاهبردار كه اقدام به دائركردن دفتر بخت‌گشایی در منزل خود كرده و با دعانویسی و فالگیری از مردم كلاهبرداری می‌كردند، توسط كارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیر شدند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سرهنگ ستار خسروی رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهارکرد: در پی تماس تلفنی مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک زن و شوهر با دائرکردن دفتر کارگشایی و بخت‌گشایی در منزل خود اقدام به فالگیری و رمالی می‌کنند، موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت این موضوع بلافاصله اکیپی از مأموران به محل اعزام و تحقیقات لازم را انجام و پس از کسب اطمینان از صحت خبر طی هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی ویژه وارد منزل شده و این زوج کلاهبردار را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در زمان حضور مأموران زن فالگیر در حال دعا نوشتن برای 10 نفر از مشتریان خود بود، گفت: همسر این زن نیز به عنوان ویزیتور کار پذیرش و ثبت‌نام و نوبت دهی به مشتریان را انجام می‌داد.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: قیمت دعاهای کارگشایی، بخت‌گشایی، مهر و محبت، رزق و روزی، جلب مشتری و خرید و فروش از سوی این زوج کلاهبرداری 300 هزار ریال اعلام شده بود.

خسروی تصریح‌کرد: در بازرسی از این منزل مقداری موم زرد رنگ، خاک بسته‌بندی شده، سنگ نمک، پودر پوست تخم‌مرغ، نگین زرد رنگ شرف‌الشمس، دعاهای مندرج روی ورقه‌های مسی، یک جلد سررسید حاوی اسامی مشتریان، تعداد زیادی ورق‌های دعانویسی شده به وسیله زعفران و مقدار زیادی آلات و ادوات مربوط به دعانویسی و فالگیری کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

۱۳۹۳/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...