نسخه چاپی

هوا سردتر می شود

دمای هوا از روز دوشنبه (فردا) تا روز سه‌شنبه بین 8 تا 12 درجه كاهش خواهد یافت و فعالیت بارشی آن در شمال استان به صورت باران پراكنده، در مناطق مركزی به صورت برف پراكنده و در مناطق جنوبی به صورت برف نسبتا قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، مدیریت بحران استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: به موجب اعلام اداره کل هواشناسی استان، تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیشیابی هواشناسی بیانگر آن است که طی روزهای آینده با نفوذ سامانه سرد و بارشی، جو استان دستخوش تغییرات عمده‌ای شده و از اواخر امروز (یکشنبه 25 آبان 93) این سامانه وارد استان خواهد شد.

با ورود این سامانه، بادهای سرد شمالی استان را فراگرفته و آسمان غالب مناطق استان پوشیده از ابر و در مناطقی مه‌آلود خواهد شد.

دمای هوا از روز دوشنبه (فردا) تا روز سه‌شنبه بین 8 تا 12 درجه کاهش خواهد یافت و فعالیت بارشی آن در شمال استان به صورت باران پراکنده، در مناطق مرکزی به صورت برف پراکنده و در مناطق جنوبی به صورت برف نسبتا قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.

اوج بارندگی‌ها در جنوب استان و از دوشنبه شب تا صبح سه‌شنبه خواهد بود.

گفتنی است بارش در ارتفاعات و گردنه‌های استان به صورت کولاک برف و مه غلیظ پیش‌بینی شده و بر این اساس اختلال در تردد وسائط نقلیه در جاده‌های مواصلاتی استان انتظار می‌رود.

این اداره کل ضمن اعلام آماده باش به کلیه شوراهای مدیریت بحران شهرستان‌های تابعه از مردم نیز خواسته است موارد ایمنی را حتما" رعایت کنند.

۱۳۹۳/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...