نسخه چاپی

ایران بهترین كشور برای سرمایه‌گذاری است

رئیس اتحادیه واردكنندگان و صادركنندگان اقلیم كردستان عراق با اشاره به اینكه كردستان عراق نیازمند توسعه زیربنایی است، گفت: علاوه بر امنیت در گردشگری، امنیت سرمایه‌گذاری در ایران فراهم شده است.

به گزارش نما، شیخ مصطفی عبدالرحمن عبدالله در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: علاوه بر اینکه ایران از امنیت کامل در حوزه گردشگری برخوردار است، ایران بهترین و مناسب‌ترین کشور برای سرمایه‌گذاری است.

وی افزود: امنیت سرمایه‌گذاری در کشور ایران زمینه را برای حضور و ترغیب سرمایه‌گذاران و تجار فراهم کرده چرا که صاحبان سرمایه تنها خواهان داشتن مکانی برای سرمایه‌گذاری مطمئن هستند.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان اقلیم کردستان عراق گفت: در سال‌های گذشته اقلیم کردستان عراق روند پیشرفت را در پیش گرفت و در این راستا سرمایه‌گذاری در بخش ساخت‌وساز، ساماندهی بافت شهری و ساختمان‌سازی را در دستور کار قرار داد اما اکنون نیازمند توسعه زیربنایی است.

وی تصریح کرد: اقلیم کردستان عراق نیاز دارد که سرمایه‌گذاران در بحث استقرار واحدها و کارخانجات تولیدی و صنعتی وارد شوند , آمادگی همکاری و رفع هر گونه مشکل و موانع را دارد.

عبدالله افزود: در زمینه‌های کشاورزی و دامپروری کردستان عراق ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد که با جذب سرمایه‌گذار به صورت علمی می‌توانیم این ظرفیت‌ها را اشاعه و توسعه دهیم.

وی بیان کرد: ایران و اقلیم کردستان عراق ارتباط تنگاتنگی در زمینه تجارت با یکدیگر دارند و استان همدان قابلیت ارتباط و فعالیت در اقلیم کردستان عراق دارد.

۱۳۹۳/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...