نسخه چاپی

ایران امن‌ترین كشور خاورمیانه است

دریادار سیاری ادامه داد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی توانمندتر از گذشته، آماده دفاع از كیان اسلامی در برابر هرگونه تجاوزی هستد و ملت بزرگ ایران نیز همواره پشتیبان و حامی نیروهای مسلح در انجام ماموریت‌ها و وظایف هستند و هشت سال دفاع مقدس دلیلی بر این ادعاست.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در آئین نکوداشت مرحوم حسین اسلامی نماینده فقید ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، ملتی که نتواند از خودش دفاع کند زنده نیست و ملت ما از آنجا که می‌تواند از خودش به خوبی و بسیار قدرتمندانه دفاع کند ملتی زنده و در صحنه است. وی در ادامه با اشاره به استیصال مستکبران در برابر قدرت معنوی و قدرت نظامی نیروهای مسلح به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند جهان روی نیروهای مسلح ما حساب باز می‌کند و ملت ما ملتی قوی، شجاع و الگوی سایر ملت‌های آزادیخواه جهان است.

وی به قدرت بازدارندگی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف نظامی اشاره کرد و گفت: در عرصه دفاع از مرزهای آبی کشور نیروی دریایی ارتش نه تنها از مرزهای کشور به خوبی صیانت می‌کند بلکه ماموریت‌های فرامرزی خود را به نحو احسن انجام داده است. وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران مقتدرترین و امن‌ترین کشور در منطقه خاورمیانه است و این امر حاصل ایستادگی و مقاومت و دستاوردهای دوران دفاع مقدس و پس از آن است.

دریادار سیاری ادامه داد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی توانمندتر از گذشته، آماده دفاع از کیان اسلامی در برابر هرگونه تجاوزی هستد و ملت بزرگ ایران نیز همواره پشتیبان و حامی نیروهای مسلح در انجام ماموریت‌ها و وظایف هستند و هشت سال دفاع مقدس دلیلی بر این ادعاست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه با اشاره به روحیه خدمتگزاری و ولایتمداری نماینده فقید ساوه و زرندیه گفت: بنده سال‌ها با آن مرحوم همکار بودم و ایشان علاوه تخلق به اخلاق اسلامی و شئونات یک روحانی، یک نظامی تمام عیار بود که در ساماندهی نیروها به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی نقش پر رنگی ایفا کرد. وی گفت: مرحوم اسلامی در دوران نمایندگی‌شان نیز از جمله نمایندگان برجسته مجلس و مورد توجه مقامات نظام بودند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در نکوداشت مرحوم اسلامی در سومین سالگرد ارتحال وی گفت: وقتی چنین جمعیتی برای پاسداشت شخصی که سه سال از وفاتش می‌گذرد گرد هم می‌آیند یعنی اینکه مردم به روحانیت و مسئولینی که برای رضای خدا کار کرده باشند احترام می‌گذارند. در ادامه این مراسم که با پیام «امیری» قائم‌مقام وزیر کشور آغاز شد، سعید اسلامی فرزند مرحوم اسلامی با اشاره به ویژگی‌های آن مرحوم گفت: ساوه مهد بزرگانی است که هر یک از این بزرگان منشاء خیر و برکت برای این آب و خاک بوده‌اند.

وی افزود: با گرامیداشت یاد این شخصیت‌ها باید بیاموزیم که چگونه می‌توان حسین اسلامی و دکتر چمران‌های دیگر را پرورش داد.

۱۳۹۳/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...