نسخه چاپی

نظر قوچان‌نژاد در خصوص سردار آزمون

مهاجم تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: وقتی حال كره‌ای‌ها را بعد از بازی دیدم به نظرم برای‌شان خیلی سخت بود كه با ما بازی كردند و باز هم شكست خوردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، رضا قوچان‌نژاد درباره دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره‌جنوبی اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم با یک گل کره‌جنوبی را شکست دهیم. این برای سومین بازی پیاپی بود که کره‌ای‌ها را شکست دادیم و از این برد خیلی خوشحالیم.

وی افزود: کره خیلی خوب بازی کرد و نفرات قدرتمندی هم در اختیار دارد اما با این حال این ما بودیم که توانستیم آنها را شکست دهیم. شکست دوباره کره‌ای مقابل ما برای‌شان خیلی سخت بود و نمی‌توانستند این شکست را هضم کنند.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه تفاوت این بازی با دیداری که تیم ملی با گل او کره‌جنوبی را در سئول شکست داد و به جام جهانی صعود کرد چه بود، عنوان کرد: وقتی حال کره‌ای‌ها را بعد از بازی دیدم به نظرم برای‌شان خیلی سخت بود که با ما بازی کردند و دوباره شکست خوردند، چون ما فشرده بازی می‌کنیم و آنها نمی‌دانند مقابل ما چگونه عمل کنند و این موضوع کار را برای آنها خیلی سخت می‌کند.

قوچان‌نژاد در خصوص اینکه پس از تعویض شدنش با سردار آزمون بازیکن جانشین او موفق به گلزنی شده است، گفت: سردار بازیکن خیلی خوبی است. او به خاطر جوان بودنش امید ایران محسوب می‌شود و می‌تواند در آینده بهتر و بهتر هم شود.

وی با بیان اینکه «در یک تیم اهمیتی ندارد کدام بازیکن گل می‌زند»، خاطرنشان کرد: من، آزمون، نکونام، دژاگه یا هر کس دیگری که گل بزنیم، تفاوتی ندارد. مهم این است که در این بازی همه یک‌دل بودیم، اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و در نهایت هم توانستیم در یک بازی خوب به پیروزی برسیم. این از همه چیز مهم‌تر بود و اینکه توانستیم اردوی خود را با یک برد به پایان برسانیم به تمام بازیکنان روحیه داد.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که تیم ملی در جام ملت‌ها چه نتیجه‌ای خواهد گرفت، اظهار داشت: ما باید خودمان را برای جام ملت‌ها آماده کنیم اما از حالا زود است که بخواهیم درباره نتیجه صحبت کنیم. مهم این است که با روحیه به این مسابقات می‌رویم. شاید مقابل کره‌جنوبی بهترین بازی‌مان را انجام ندادیم اما مهم این بود که پیروز شدیم.

قوچان‌نژاد که امروز (چهارشنبه) برای همراهی تیم باشگاهی‌اش راهی کویت شد در این خصوص گفت: از امشب دوباره باید تمریناتم را در باشگاهم آغاز کنم تا برای ادامه رقابت‌های لیگ کویت آماده شوم. خدا را شکر شرایطم در الکویت خوب است و امیدوارم همین‌طور ادامه داشته باشد.

۱۳۹۳/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...