نسخه چاپی

سردار محمدباقر زهرایی رئیس حراست مركزی صدا و سیما شد

رئیس سازمان صدا و سیما طی حكمی سردار سرتیپ 2 پاسدار محمدباقر زهرایی را به سمت رئیس حراست مركزی منصوب كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، دكتر محمد سرافراز رئيس رسانه ملي سردار سرتيپ محمد باقر زهرایی را به رياست حراست سازمان صدا و سيما انتصاب كرد.

رئيس رسانه ملی در حكم خود براي سرتيپ پاسدار زهرایی وی را به فراهم سازی بستری مناسب برای ارتباط اثر گذار با هنرمندان و كارشناسان توصيه كرده است.

متن حكم دكتر محمد سرافراز براي انتصاب محمد باقر زهرایی به شرح زير است:

سردارسرتیپ 2 پاسدار محمدباقر زهرایی

نظر به مراتب تعهد ، تخصص و صلاحیت‌های لازم كه بحمدالله جنابعالی از آن برخوردارید بموجب این حكم به سمت «رئیس حراست مركزی» منصوب می‌شوید .

برقراری تعامل سازنده با كاركنان رسانه به عنوان مهمترین منابع و سرمایه‌های سازمان و فراهم كردن بستری مناسب برای ارتباط اثرگذار با هنرمندان، كارشناسان و مدعوین بخش‌های مختلف رسانه ملی در كنار حراست از سرمایه‌های مادی و معنوی سازمان با در نظر گرفتن ضرورت حفظ آبروو كرامت همگانی و پیشگیری از تخلفات از مهمترین مواردیست كه انتظار می رود در اجرای دقیق آنها اهتمام شود .

مشاوره‌های مشفقانه به مدیران با هدف حفظ و حراست از شأن و جایگاه كاركنان، برای كمك به آنها در اجرای دقیق سیاست های سازمان ورصد هوشمندانه نسبت به جریان های انحرافی وضد انقلابی از اهم موضوعاتی است كه باید به آن توجه شود.

لازم می‌دانم از خدمات متعهدانه رئیس حراست مركزی جناب آقای فاطمی قدردانی كنم. از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) خواستارم .

محمد سرافراز رییس سازمان

۱۳۹۳/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...