نسخه چاپی

نظر مثبت كره تایمز درباره بازی با ایران

با گذشت یك هفته از بازی تداركاتی تیمهای ایران و كره، رسانه های كره ای كماكان به این بازی می پردازند.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، سایت کره تایمز در گزارشی به قلم جان دردن درباره این بازی نوشته: در بازی با ایران کره تیم برتر میدان بود. اگر مهاجمان کره ای کمی بیشتر دقت می کردند قطعا در پایان بازی نتیجه به سود ایران رقم نمی خورد.

حتما در جریان حاشیه های به وجود آمده بعد از گل مشکوک ایران هستید. به نظر می رسد که رقابت دو تیم ایران و کره چندان صمیمانه نباشد. با این همه رقابت بین ایران و کره برای هر دو تیم مفید است.
کره به خاطر بازی با ایران، دیگر خودش را درگیر بازی با تیمهای همسایه و شرق آشسا نمی کند و از طرف دیگر ایران که برای میزبانی از تیم های بزرگ مشکلات خاص خود را دارد می تواند بدون کمترین مشکلی از کره پذیرایی کند.

این بازی از یک جهت دیگر هم به سود کره ای ها بود. اگر بازیهای قبلی این تیم تنها جنبه یک دیدار دوستانه و تدارکاتی داشت، دیدار با ایران مثل یک بازی رسمی و حساس بود که باعث شد اولی اشتیلیکه بیشتر از قبل با نقاط ضعف و قوت تیمش آشنا شود. درست است که کره بازی به رقیب قدیمی اش را باخته اما اگر فواید بازی با ایران در جام ملتهای آسیا نتیجه دهد آن وقت باید گفت که سفر به تهران کاملا ارزشش را داشته است.

۱۳۹۳/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...