نسخه چاپی

هشدار كاخ سفید درباره تحریم‌های جدید ایران

همزمان با مطرح شدن بحث هایی از سوی جمهوریخواهان آمریكا برای اعمال تحریم جدید علیه ایران، كاخ سفید و وزارت خارجه ایالات متحده نسبت به این اقدام هشدار دادند.

به گزارش نما، همزمان با مطرح شدن بحث هایی از سوی جمهوریخواهان آمریکا برای اعمال تحریم جدید علیه ایران، کاخ سفید و وزارت خارجه ایالات متحده نسبت به این اقدام هشدار دادند.

"جاش ارنست" سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه اعمال تحریم های جدید در شرایط فعلی و با توجه به تمدید توافق ژنو، نتیجه عکس خواهد داشت از کنگره خواست از این اقدام خودداری کند.

ارنست در مخالفت با اعمال تحریم های جدید علیه ایران گفت: اعمال تحریم در شرایط فعلی نتیجه عکس خواهد داشت و موجب از بین رفتن موقعیت موجود می شود.

این وضعیت در شرایطی است که سناتور "مارک کرک" در اظهاراتی گفته بود: اکنون بیش از هر زمان دیگری این امر مهم است که کنگره با اعمال تحریم های جدید مقامات ایران را به متوقف کردن برنامه هسته ای وادار کند.

از سوی دیگر "جف کلی" یکی از سخنگویان وزارت امور خارجه آمریکا، نیز گفت: "جان کری" وزیر خارجه آمریکا، از کنگره خواسته تا زمانی که مذاکرات تمدید شده از اعمال تحریم های جدید علیه ایران خودداری کنند.

وی در ادامه افزود: تحریم به تنهایی ما را به توافق جامع نمی رساند از همین رو نیازمند برخی اقدامات دیگر همچون مذاکره هستیم.

۱۳۹۳/۹/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...