نسخه چاپی

ایران كمر داعش را شكست

معاون عربی و آفریقای وزیر خارجه كشورمان با بیان اینكه برخی سخنان منتسب به وزیر خارجه بحرین فاقد ارزش پاسخگویی است، گفت: اوضاع كنونی بحرین شرایطی را ایجاد كرده كه برخی مقامات این كشور خارج از شئون دیپلماتیك سخن می‌گویند.

به گزارش نما به نقل از فارس، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه که در مسقط به سر می‌برد در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر در خصوص اظهارات مقامات بحرینی علیه کشورمان گفت: اگر اظهارات وزیر خارجه بحرین درست نقل شده باشد، ما شرایط بحرین را درک می‌کنیم.

وی افزود: تحریم انتخابات این کشور از سوی معارضه، تداوم بحران و بن بست سیاسی در این کشور و تداوم روش‌های ناکارامد امنیتی در مقابله با مردم و عدم اجازه نیروهای افراطی درون حاکمیت به پادشاه، ولیعهد و معارضه معتقد به راهکار دموکراتیک برای تحقق حل سیاسی، شرایطی را ایجاد کرده که برخی مقامات بحرین خارج از شئون دیپلماتیک سخن می‌گویند.

معاون وزیر خارجه کشورمان افزود: جمهوری اسلامی ایران در کمک به نقش محوری عراق و سوریه کمر داعش را شکسته و بدون اتخاذ سیاست دوگانه، موثرترین و سازنده‌ترین نقش را در مبارزه با تروریسم و برقراری ثبات، صلح و آرامش در منطقه ایفا می‌کند.

امیرعبداللهیان همچنین برخی سخنان منتسب به وزیر خارجه بحرین را فاقد ارزش پاسخگویی دانست.

۱۳۹۳/۹/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...