نسخه چاپی

صعود ملی پوشان اسكواش در مالزی

جوانان اسكواش ایران موفق به ركوردشكنی در مسابقات كی‌ال جونیور 2014 مالزی شدند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ روز چهارم مسابقات كي ال جونيور ٢٠١٤ با صعود ٥ ايراني به نيمه نهايي اين رقابت‌ها تبديل به يك روز بيادماندني شد. با اين حضور، ركورد سال گذشته كه اين رويداد تنها شاهد صعود دو ايراني (شكوهي و شاملي) به نيمه نهايي بود را شكست تا در تاريخ اسكواش كشورمان ركوردي جديد ثبت شود.

پس از ستايش پزشكي (زير ١١) و پارمين نكوپايان (زير ٩)، كاپتان‌هاي تيم، سجاد زارعيان و سوگل ثمودي (هر دو زير ١٩) موفق به در هم كوبيدن رقبا و راهيابي جمع ٤ نفر برتر شدند. عليرضا شاملي (زير ١٧) ديگر ملي پوش كشورمان نيز با پيروزي و صعود به نيمه نهايي تا اينجا عملكرد مشابهي نسبت به سال گذشته داشته و بمانند بقيه هم تيمي‌ها در تنها در فكر كسب مدال بوده تا پيشرفت خود را از سال گذشته به رخ بكشد.

نكته قابل توجه اين مسابقات قضاوت‌هاي مقرضانه داوران مالزيايي به نفع بازيكنان مالزي است كه باعث شكست اميرحسين فيض پور ملي پوش شايسته زير ١٥ سال كشورمان شد و مشكلات بسيار زيادي را براي سجاد زارعيان در امتيازات حساس گيم‌ها بوجود اورد كه سجاد با غيرت در حالي كه ٢-١ در گيم و ١٠-٨ در امتيازات گيم اخر عقب بود بازي را به نفع ايران برگرداند تا تلاش حريف و داور را بي ثمر باقي گذارد.

در اين رقابت‌هاي بين المللي اسکواش بازاني از ايران، مالزي، هنگ کنگ، تايلند، استراليا، هند، اندونزي، ژاپن ، پاکستان، سنگاپور، کره جنوبي، سريلانکا و پاپوا گينه نو شرکت دارند.

٣٧٨ اسکواش باز دختر و ٢٠٠ اسکواش باز پسر از ١٣ کشور طي شش روز به رقابت مي‌پردازند تا روز يکشنبه كه فينال‌هاي اين رويداد برگزار خواهد شد.

۱۳۹۳/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...