نسخه چاپی

رمال حرفه ای در یزد دستگیر شد

رییس پلیس اطلاعات و امنیت استان یزد گفت: رمالی كه به بهانه های مختلف از مردم وجه نقد دریافت می كرد توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس که روزشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت،سرهنگ 'رضا رضایی' افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در یکی از محله قدیمی با دریافت وجوه نقد زیاد از مردم اقدام به رمالی، دعا نویسی، ظاهر کردن روح و غیره می کند موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مسئول با اشاره به اقدام پلیس برای شناسایی رمال گفت: ماموران پس از کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و این فرد را هنگام رمالی دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند .

رضایی ادامه داد: این فرد با کسب درآمد زیاد اقدام به فریب افراد ناآگاه، اشاعه فرهنگ خرافه پرستی،انحراف افکار دینی و مذهبی مردم و سوء استفاده از زنان و دختران ناآگاه که بیشترین مراجعه کنندگان وی بودند می کرد.

این مسوول خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه رمال تعداد 12 قطعه سکه قدیمی، 200 عدد انگشتر قدیمی، تعدادی مهره های سنگ، انواع پوست جانوران و برگه های مختلف برای رمالی کشف شد.

ریس پلیس اطلاعات و امنیت استان گفت: با وجود هشدارها و توصیه های فراوان متاسفانه شاهد مراجعه برخی افراد به رمالان و دعا نویس ها هستیم که نه تنها مشکل مراجعان حل نشده بلکه متحمل خسارت های فراوانی شده اند.

۱۳۹۳/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...