نسخه چاپی

پروین: كی‌روش برای وزیر ورزش هم تصمیم می‌گیرد!

پیشكسوت باشگاه پرسپولیس گفت: به نظر می‌رسد شرایط در فوتبال ما برعكس است و به جای اینكه فدراسیون فوتبال به كی‌روش برنامه بدهد این كی‌روش است كه برای فدراسیون و حتی وزیر ورزش تصمیم می‌گیرد.

به گزارش نما، علی پروین در گفت‌وگو با فارس،‌ درباره بازداشت حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی شنیدم سیاسی بازداشت شده با حمید استیلی تماس گرفتم و به او گفتم که اگر هر کاری لازم است به من بگونید تا انجام دهم. اما استیلی گفت که تافردا یا پس‌فردا سیاسی آزاد می‌شود اما به هر حال هر کسی که می‌آید در فوتبال خدمت کند به مشکل می‌خورد. من به استیلی گفتم اگر سیاسی شاکی خاصی دارد به من بگوید تا با او صحبت کنم اما این طور که حمید استیلی می‌گفت سیاسی تا یکی دو روز آینده آزاد خواهد شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد باخت پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن و حذف این تیم از جام حذفی هم ادامه داد:‌به نظرم پرسپولیس دیروز خوب نبود البته چند بازیکن مصدوم و محروم داشت. هر چند که فوتبال همین است و از ارزش‌های بازیکنان پرسپولیس چیزی کم نمی شود. من بازی را دیدم اما فکر می‌کنم بازیکنان باید بیشتر بدوند و درخشان باید کاری کند که بازیکنان به جای 90 دقیقه 120 دقیقه بدوند اما فعلا 14 بازی در لیگ باقی مانده است. پرسپولیس باید بتواند از شرایطی که در ادامه لیگ خواهد داشت استفاده کند تا بتواند در ادامه لیگ شرایط خوبی داشته باشد.

پروین درباره تعطیلی 50 روزه لیگ برتر اظهار داشت: قطعا این تعطیلات به فوتبال لطمه می‌زند. کی‌روش 50 روز لیگ را تعطیل کرده که این مسئله به ضرر فوتبال ماست. باید شرایط به گونه‌ای باشد که فدراسیون به کی‌روش برنامه بدهد اما الان همه چیز برعکس شده و کی‌روش به فدراسیون برنامه می‌دهد و حتی به نظر می‌آید که کی‌روش برای وزیر ورزش هم تصمیم می‌گیرد. مگر می‌شود 50 روز در تعطیلات بازیکنان را آماده نگه داشت؟ بازیکنان این گونه وارد افت می‌شوند و کار برای مربیان در این شرایط بسیار سخت خواهد بود. من نمی‌دانم کفاشیان چه اختیاراتی به کی‌روش داده اما او برای فوتبال تصمیم می‌گیرد و این در حالی است که هیچ کجای دنیا این طور نیست.

وی خاطرنشان کرد: من که می‌گویم با این شرایط همه تیم‌ها چه بالای جدول و چه پایین جدول لطمه می‌خورد. هر چند که دست تاج درد نکند که لیگ را خیلی خوب و منظم برگزار می‌کند اما با این شرایط قطعا تیم‌ها به مشکل می‌خورند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه چه پیش‌بینی از عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا دارد، اظهار داشت: قطعا کار تیم ملی در استرالیا سخت است اما من امیدوارم تیم ملی بتواند در این بازی‌ها موفق شود.

پروین در پایان درباره بازیکنان ملی‌پوشی که با مشکل سربازی مواجه هستند، افزود: امیدوارم این مشکلات هم برای بازیکنان حل شود چرا که آنها برای ایران زحمت کشیدند و انشاءالله که مشکل‌شان حل شود.

۱۳۹۳/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...