نسخه چاپی

خواب محدودسازی موشك‌های ایران تعبیر نمی‌شود

رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینكه ونزوئلا چند سال است از پهپادهای ایرانی استفاده می كند، گفت: در سفر اخیر به مكزیك، آنها هم خواستار استفاده از پهپادهای ما بودند.

به گزارش نما به نقل از فارس، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه پدافند هوایی، با حضور در جمع دانشجویان پدافند به دستاوردهای صنعت دفاعی کشورمان اشاره کرد و گفت: بنده اخیرا به مکزیک رفتم و آنها اعلام کردند که خواستار پهپادهای ایرانی هستند.

وی افزود: ونزوئلا هم چند سال است از پهپادهای ما استفاده می کند.

بروجردی تصریح کرد: خواب آمریکایی ها مبنی بر محدود کردن توان موشکی ایران هیچگاه تعبیر نخواهد شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به اظهارات روز گذشته وزیر خارجه آمریکا مبنی بر اینکه تحریم‌ها علیه ایران را ادامه می‌دهند، این اظهارات را «لاطائلات» خواند و گفت: همانطور که ملت ایران در جنگ سخت پیروز شدند، در جنگ اقتصادی نیز آمریکا را شکست خواهند داد.

بروجردی دستاوردهای صنعت دفاعی ایران خصوصا پدافند هوایی را منحصر به فرد عنوان کرد و گفت: نباید تردید داشت که هیچ کشوری جرات تکرار حوادث جنگ تحمیلی علیه کشورمان را ندارد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با ادعای داشتن چهارمین ارتش دنیا از دوستان نزدیک ما مانند حزب‌الله، جهاد و حماس 5 بار شکست خورده است و امروز شرایطی در کشور ما ایجاد شده که مصون از هر تعرض بیگانه‌ای است.

بروجردی همچنین با اشاره به بودجه دفاعی اظهار داشت: تمام تلاش خود را در مجلس برای حمایت‌های بودجه‌ای خواهیم داشت تا نیروهای مسلح و پدافند هوایی بتوانند کار خود را با اقتدار به پیش ببرند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از جلسه روز گذشته با علی لاریجانی در خصوص ردیف بودجه دفاعی خبر داد و افزود: با توجه به وضعیت منطقه که در غرب و شرق کشور بحران داریم و آمریکا و رژیم صهیونیستی تهدیدهای بالقوه هستند، طبیعی است که باید روز به روز این توانمندی‌ها را بیشتر کنیم و اگر دولت بودجه اختصاص یافته را به صورت صد در صد به نیروهای نظامی اختصاص دهد قطعا پاسخگوی نیاز نیروهای مسلح خواهد بود.

۱۳۹۳/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...