نسخه چاپی

ارشاد به «رپ» مجوز نمی دهد

سخنگوی وزارت ارشاد در نشست خبری گفت: موسیقی رپ ترویج بی‌بند و باری است و مجوزی برای اجرای آن در كشور نمی‌دهیم. برای كنسرت "یانی" در تهران هنوز درخواست رسمی از ارشاد نشده است.

به گزارش نما به نقل از نسیم: سخنگوی وزارت ارشاد در نشست خبری گفت: موسیقی رپ ترویج بی‌بند و باری است و مجوزی برای اجرای آن در کشور نمی‌دهیم. برای کنسرت "یانی" در تهران هنوز درخواست رسمی از ارشاد نشده است.

حسین نوش آبادی در نشست خبری گفت: مشکلی با موسیقی سنتی و پاپ نداریم.

او گفت: حضور چهره های فاخر موسیقی مطرح جهان مانند یانی می تواند در حوره تعاملات دیپلماسی فرهنگی هنری حائز اهمیت باشد و وزارت ارشاد با این گونه تعاملات مخالفتی ندارد؛ از این رو افرادی که می خواهند چنین برنامه هایی در کشور برگزار کنند باید درخواست کتبی خود را به ارشاد بفرستند و در صورت عدم وجود موانع مجوز این فعالیت ها صادر می شود.

نوش آبادی در خصوص شیوه نامه مشترک پلیس و وزارت ارشاد گفت: این شیوه نامه هنوز نهایی نشده است اما به زودی در راستای اجرای بهتر برنامه های فرهنگی و هنری به امضا میرسد؛ هدف از این شیوه نامه این است که ضوابط مشخصی را در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری تعیین کنیم و از بروز برخی حوادث که در حاشیه کنسرت ها ایجاد می شود جلوگیری بعمل آید علاوه بر آن این شیوه نامه می تواند کیفیت برگزار ی کنسرت ها را افزایش دهد.

او گفت: در گذشته برخی از کنسرت ها کنسل می شد و قطعا این شیوه نامه مسیر راه را در این زمینه روشن می کند و از برخوردهای سلیقه ای جلوگیری می کند.

۱۳۹۳/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...