نسخه چاپی

ارسال بسته ویژه از ایران برای كواچ

فیلم‌های مسابقات پنج هفته اول لیگ برتر والیبال به همراه آنالیز و تحلیل آنها برای سرمربی تیم ملی والیبال ایران ارسال می‌شود.

به گزارش نما، اسلوبودان پراکلیاچیچ ملقب به چورا دستیار کواچ در تیم ملی ایران که در حال حاضر در تیم متین ورامین به عنوان مربی فعالیت می‌کند، امشب پس از مسابقه با نوین کشاورز با به همراه داشتن یک بسته ویژه شامل فیلم‌های مسابقات پنج هفته اول لیگ برتر و آنالیز و تحلیل آنها تهران را به مقصد کشورش صربستان ترک خواهد کرد.

چورا در سفر خود به صربستان جلسه‌ای با کواچ خواهد داشت و ضمن تحویل فیلم‌ها و گزارشات مربوطه به وی، گزارشی از وضعیت تیم‌ها و بازیکنان را در لیگ برتر به سرمربی تیم ملی ایران خواهد داد.

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال در این خصوص گفت: ما فیلم‌ها و آنالیز پنج هفته اول لیگ برتر که توسط نوید مشجری، آنالیزور تیم ملی تهیه شده است، را برای کواچ فرستادیم و من هم از وی خواستم برنامه آمادگی تیم ملی در سال آینده را تا چند روز آینده تدوین و برایمان ارسال کند.

خوش‌خبر افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ای که انجام داده‌ایم کواچ برای مسابقات پلی‌آف به ایران خواهد آمد و سعی می‌کنیم طوری برنامه‌ریزی کنیم که وی مسابقات تیم‌های ضعیف تر را هم تماشا کند و یا حداقل فیلم آنها را ببیند تا حتی‌المقدور بازیکن‌های شاخص و کم نام و نشان هم شناسایی و به تمرینات تیم ملی دعوت شوند.

حضور در لیگ جهانی والیبال، مسابقات قهرمانی مردان آسیا و جام جهانی والیبال از جمله برنامه‌های تیم ملی والیبال در سال 94 است که اردوهای آمادگی آن ابتدای سال آغاز خواهند شد.

۱۳۹۳/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...