نسخه چاپی

تندباد در تهران

مدیركل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینكه شرایط جوی استان از اواخر امروز چهارشنبه تغییر خواهد كرد، گفت: سرعت وزش باد در برخی از نقاط استان در 24 ساعت آینده به بیش از 70 كیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

به گزارش نما 'محمدعلی عزیز اقلی' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از اواخر وقت امروز تا بعدازظهر فردا در پاره ای از نقاط استان تهران به ویژه بخش های جنوبی و غربی -تهران، شهریار، ورامین و رباط کریم- شاهد وزش باد شدید خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه آسمان امروز تهران، نیمه ابری تا ابری در پاره ای نقاط همراه با غبار محلی پیش بینی می شود، اظهار کرد: برای بعدازظهر فردا در استان تهران وزش باد و در ارتفاعات بارش پراکنده باران و برف را پیش بینی می کنیم.

عزیزاقلی، بیشینه دمای امروز تهران را 11 درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود کمینه دمای امشب تهران به 4 درجه سانتی گراد برسد.

مدیرکل هواشناسی استان تهران در مورد وضعیت دمایی شهرهای استان نیز گفت: ورامین با 14 درجه و فیروزکوه با 5 درجه سانتی گراد زیر صفر، گرمترین و سردترین شهرهای تهران در 24 ساعت گذشته بودند.

براساس جدول تخمین سرعت باد از 62 تا 74 کیلومتر بر ساعت، «تندباد» نامیده می شود که این مقدار از شدت وزش باد مانع از پیاده روی افراد و همچنین احتمال شکسته شدن شاخه های درختان نیز پیش بینی می شود.

۱۳۹۳/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...