نسخه چاپی

وزیر كشور: ائتلاف ضد داعش باید خیلی پیشتر پیروز می شد

وزیر كشور با تصریح برعدم انجام حمله هوایی توسط ایران علیه داعش گفت: سركوب تروریست‌ها به كمك حملات هوایی ممكن نیست وگرنه، ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریكا خیلی پیشتر از این پیروز می‌شد.

به گزارش نما، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ایران در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "راشا تودی" اعلام کرد: عملیات ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا بر ضد داعش فقط یک نمایش است که هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت.

رحمانی‌فضلی با اعلام اینکه تهران حملات هوایی را بی اثر می‌‌داند، گفت: ما حمله هوایی نمی‌کنیم، زیرا به نظر ما سرکوب تروریست‌ها به کمک حملات هوایی ممکن نیست وگرنه، ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا خیلی پیشتر از این پیروز می‌شد.

او در توضیح آن گفت داعش جنگی چریکی در منطقه بیابانی وسیعی به راه انداخته است و تنها راه مبارزه با تروریست‌ها بسیج مردم است.

رحمانی فضلی گفت ایران همکاری در چارچوب عملیات بین‌المللی بر ضد داعش، به رهبری آمریکا را نمی‌پذیرد، زیرا تهران آمریکایی‌‌ها را باور ندارد.

او گفت: ما فکر می‌کنیم که این دقیقا خود آمریکایی‌‌ها هستند که با تأمین سلاح و پول و آموزش کماندوهای این گروههای افراطی، به تقویت آنها در منطقه کمک می‌‌کنند. همچنین بر این باوریم که عملیات ائتلاف فقط یک نمایش بی‌فایده است.

۱۳۹۳/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...