نسخه چاپی

تظاهرات گسترده علیه اسلام در آلمان!

رسانه های چینی از تصمیم كمیته دائمی حزب كمونیست این كشور در ممنوعیت استفاده از پوشش روبنده توسط زنان مناطق مسلمان نشین چین خبر دادند.

به گزارش نما، به نقل از کریستین ساینس مانیتور (csmonitor)، یکشنبه گذشته بزرگترین تضاهرات ضد اسلامگرایی در آلمان برگزار شد و نزدیک 10 هزار نفر از مردم این کشور در این تظاهرات شرکت کردند و اعلام کردند که با اسلامی شدن تدریجی کشور آلمان مخالف هستند و باید جلوی آن گرفته شود.



بر پایه این گزارش، همزمان با انتشار گسترده اخبار جنایات داعش در رسانه های خبری و اعلام ضمنی خشن بودن دین اسلام در این رسانه ها، بسیاری از مردم آلمان نگرانی خود را از رشد فزاینده اسلامگرایی در این کشور اعلام کردند. به اعتقاد آنها در صورت تداوم روند کنونی طی چند دهه اکثریت جمعیت آلمان را مسلمانان تشکیل خواهند داد و آنها خواستار توقف روند کنونی شدند.



مقامات دولت آلمان در واکنش به این تظاهرات اعلام کردند که ضمن حمایت از آزادی بیان و آزادی تظاهرات در این کشور، مخالف هر گونه تبعیض نژادی و دینی هستند. آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان نیز اعلام کرد که آزادی کامل در این کشور حکم فرماست و تظاهرات در این کشور منع قانونی ندارد اما در این کشور جایی برای انتشار تنفر علیه مهاجران وجود ندارد.



به اعتقاد کارشناسان، موج گسترده اسلام هراسی در رسانه های خبری و ارتباط دادن اعمال وحشیانه گروه های تروریستی با اسلام، منجر به تقویت اسلام ستیزی در میان مردم کشورهای غربی شده است و تظاهرات اخیر تنها نمونه ای از این مساله است.

۱۳۹۳/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...