نسخه چاپی

منافع مشترك مایلی كهن و كی روش

مدیر تیم فوتبال امید ایران گفت: مایلی‌كهن و كی‌روش هر دو به فكر سربلندی ایران هستند و منافع مشتركی دارند، به همین دلیل هیچ مشكلی بین آنها پیش نخواهد آمد.

به گزارش نما، حبیب کاشانی درباره انتخاب محمد مایلی‌کهن به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال امید ایران عنوان کرد: روز جمعه به اتفاق محمد خاکپور صحبت‌هایی با آقای مایلی‌کهن انجام دادیم و قرار شد وی امروز به ما پاسخ دهد که اینگونه شد و با پاسخ مثبت از سوی ایشان، آقای مایلی‌کهن فردا به اردوی تیم امید در کیش ملحق می‌شود و رسماً فعالیت خود را به عنوان مدیر فنی تیم امید آغاز خواهد کرد.

وی درباره اینکه مایلی‌کهن و کی‌روش ارتباط خوبی با یکدیگر ندارند و این موضوع ممکن است در کار تیم امید خللی ایجاد کند، اظهار داشت: ما از آقای مایلی‌کهن خواسته‌ایم آرامش را در تیم امید برقرار کند تا این تیم بدون حاشیه به کارش ادامه دهد. در اینجا منافع ایران مهم است و از آنجایی که هر دوی این افراد در راستای منفعت ایران حرکت می‌کنند، به نظرم مشکلی پیش نخواهد آمد.

کاشانی در خصوص اینکه برخی اعتقاد دارند حضور مایلی‌کهن حاشیه‌هایی به همراه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: تمام این صحبت‌ها را با آقای مایلی‌کهن انجام دادم و قرار نیست اتفاق خاصی رخ دهد. همه ما برای سربلندی تیم امید تلاش می‌کنیم و قطعاً برای این کار همدل شده‌ایم.

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان ادامه داد: من از اعضای کادر فنی خواسته‌ام که هر روز گزارش روزانه به سرمربی تیم ارائه دهند و نقاط ضعف و قوت را بگویند تا بدانیم با چه مشکلاتی مواجه هستیم. در این میان حضور آقای مایلی‌کهن نیز می‌تواند کمک کند، چرا که محمد خاکپور به علم و دانش و توانایی‌های مایلی‌کهن اشراف دارد. قطعاً این دو در کنار یکدیگر می‌توانند زمینه موفقیت تیم امید را فراهم کنند.

«همدلی و تعامل نقطه قوت تیم امید است و امیدوارم این روند در آینده نیز ادامه داشته باشد»، وی با بیان این جمله یادآور شد: مهمتر از اینکه چه افرادی اکنون در تیم امید حضور دارند این است که تعامل، همکاری و همفکری وجود داشته باشد. ادبیات خاکپور که می‌گوید صالح و طباطبایی همکارانم هستند و نه دستیارانم نشان‌دهنده این است که همدلی و تعامل خوبی بین آنها برقرار است و این نوع ادبیات در کنار کار مفید می‌تواند امیدها را به سرمنزل مقصود برساند. اکنون هادی طباطبایی به عنوان مربی در کنار خاکپور کار می‌کند و تا زمان انتخاب مربی دروازه‌بانان این مسئولت را برعهده خواهد داشت.

کاشانی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی مربی بدنساز و دروازه‌بان‌های تیم امید انتخاب می‌شوند، تأکید کرد: مذاکرات لازم را در این زمینه با وزارت ورزش انجام داده‌ایم تا یک مربی کروات برای دروازه‌بانان و یک مربی آرژانتینی - اسلوونیایی به عنوان بدنساز تیم امید اضافه شوند. در صورتی که مشکلی پیش نیاید این دو کارشان را با تیم امید آغاز خواهند کرد.

وی که پیش از این از سمت مدیریت تیم امید استعفا کرده بود و بار دیگر به این تیم بازگشته است در این باره گفت: تصور می‌کردم بودن من مشکل ایجاد می‌کند و نمی‌توانستم دیگران را کنار بگذارم، پس خودم کنار رفتم اما با صحبت‌هایی که آقای کفاشیان انجام داد و گفت که رفتن من کمکی نمی‌کند بازگشتم و کار را پیگیری کردم. امیدوارم حضورم منشاء خیر باشد. تیم امید اکنون به آرامش بیش از هر چیز دیگری نیاز دارد و باید از این تیم حمایت کنیم.

مدیر تیم فوتبال امید ایران درباره اینکه مدیر روابط عمومی وزارت ورزش حضور او در تیم امید را زمینه‌ساز کارهای تبلیغاتی خوانده بود گفت: آنهایی که مرا می‌شناسند می‌دانند که 12 سال است نماینده مردم هستم و سه سال دیگر از دوره نمایندگی‌ام در شورای شهر باقی مانده است. بنده تعهد کتبی و محضری می‌دهم که تا سه سال آینده در هیچ انتخاباتی شرکت نکنم. آنهایی که این حرف را می‌زنند خوب می‌دانند که کارهای تبلیغاتی مربوط به شش ماه آخر است نه من که سه سال از حضورم در شورای شهر مانده است.

کاشانی اضافه کرد: من نفر پنجم تهران در انتخابات شورای شهر شدم و هم‌اکنون در خدمت مردم تهران هستم. ظاهراً به دوستان آمار اشتباهی داده و گفته‌اند من می‌خواهم کاندیدای حضور در مجلس شوم در صورتی که اینگونه نیست. تمام تلاش و تمرکزم این است که تیم امید به المپیک 2016 راه یابد و نه چیزی دیگر.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس یادآور شد: من دو بار در زمانی که عضو شورای شهر بودم وارد باشگاه پرسپولیس شدم نه اینکه از باشگاه پرسپولیس به شورای شهر بروم. اگر گذشته مرا مطالعه کنند پی به این واقعیت می‌برند. امیدوارم به گونه‌ای کار کنم که این تصورات و سوء تفاهم‌ها برطرف شود. خداوند از من نگذرد اگر بخواهم برای هدف تبلیغاتی منافع کشورم را نادیده بگیرم.

وی گفت: برای من که معلم هستم و از 9 سالگی بلال و بستنی می‌فروختم و در خانه‌ای محقر بزرگ شدم فرصتی پیش آمده که بتوانم به مردم خدمت کنم و امیدوارم خداوند این لیاقت را به من بدهد که با خوشحال کردن مردم گوشه‌ای از زحمات آنان را جبران کنم. خیلی‌ها منتظر بودند همزمان با برپایی اردوی کیش من هم به این جزیره بروم اما وظیفه من این است که در تهران بمانم و شرایط را برای موفقیت تیم امید فراهم کنم.

۱۳۹۳/۱۰/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...