نسخه چاپی

آخرین مهلت ثبت‌نام ایرانیها در آسیا

باتوجه به نامه كنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر ثبت نام كادر فنی و بازیكنان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا۲۰۱۵ آخرین مهلت ارسال مدارك این باشگاه ها اعلام شد.

به گزارش نما به نقل از سایت سازمان لیگ، سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه ای به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا آنها را موظف کرد تا مدارک کادر فنی و بازیکنان خود را برای ثبت در سامانه الکترونیکی کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال کنند.

بر این اساس تیم نفت تهران باتوجه به حضور در مرحله پلی اف تا ۸ دی ۹۳ و تیم های تراکتورسازی تبریز، پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان با توجه به حضور در مرحله گروهی باید تا ۲۴ دی ۹۳ همه فرم ها و مدارک مورد نیاز را برای تحویل به فدراسیون فوتبال و دپارتمان بین الملل سازمان لیگ فوتبال ایران آماده و ارسال کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام بازیکنان:

عکس رنگی سایز پاسپورت، کپی رنگی پاسپورت معتبر، کپی رنگی کارت ملی، کپی قرارداد به همراه ITC برای بازیکنان خارجی

مدارک لازم برای ثبت نام کادر فنی:

عکس رنگی سایز پاسپورت، کپی رنگی پاسپورت معتبر، کپی رنگی کارت ملی به همراه مدرک تحصیلی مربوطه

مهلت زمان تعیین شده در نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخی است که مدارک باید در اختیار AFC قرار گیرد و باتوجه به ثبت الکترونیکی بازیکنان و کادر فنی در سامانه AFCAS از سوی فدراسیون های عضو همه باشگاه ها موظف به تحویل همه مدارک قبل از موعد مقرر به فدراسیون فوتبال و دپارتمان بین الملل سازمان لیگ فوتبال ایران هستند. بدیهی است مسئولیت ناشی از تکمیل نکردن و ارسال فرم ها و مدارک در موعد مقرر که منجر به حذف آن تیم از لیگ قهرمانان آسیا می شود، متوجه آن باشگاه خواهد بود.

همچنین با توجه به انجام قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۵ نمایندگان کشورمان باید زمان دلخواه برگزاری مسابقات خانگی خود را با توجه به اوقات شرعی، شرایط آب و هوایی و سایر مسابقات در همان گروه تا ۳ دی اعلام کنند.

۱۳۹۳/۱۰/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...