نسخه چاپی

خادم احضارش به دادسرا تایید كرد

امیررضا خادم نیز باید به زودی دردادسراحاضرشود و پیرامون همكاری هایی كه با حمیدررضا سیاسی داشت به بازپرس ویژه توضیحاتی بدهد. خادم درگفت و گویی این خبررا تایید كرده است. آیا پرده ازروابط خادم و سیاسی برداشته می شود؟

به گزارش نما، امیررضا خادم در گفت‌وگو با رادیو ورزش درباره آخرین وضعیت پرسپولیس گفت: به نظرم تمامی دوستداران ورزش این انتظار را داشتند با شروعی که برای این باشگاه‌ها داشتیم فصل آرام‌تری پیش رو داشته باشند. تمام اتفاقاتی که در 8-7 ماه گذشته رخ داده که هر کدام هم قابل بررسی است شرایطی را ایجاد کرد تا آنچه مدنظرمان بود ایجاد نشود.

وی ادامه داد: در پرسپولیس مسائل مختلف، حاشیه‌هایی را ایجاد کرد. در حال حاضر هم اتفاقی برای مدیرعامل افتاد که با مشکل روبه روست. در حال حاضر اعضای هیأت مدیره طاهری را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردند. او هم مصمم است تا در فصل نقل و انتقالات بتواند از شرایط استفاده کند. پرسپولیس یکی از گران‌ترین تیم‌های لیگ است و این انتظار بود که در زمین هم حضور خوبی داشته باشند که این اتفاق رخ نداد.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که مسائل مالی پرسپولیس برای فصل نقل و انتقالات به چه صورت خواهد بود عنوان کرد: ما برای پیدا کردن اسپانسر اقدام کرده‌ایم. اولین حمایت از سوی هدایتی بود که مبلغی را چند روز گذشته به باشگاه داد. 3-2 بخش دیگر هم اعلام آمادگی کرده‌اند. با آنها در حال صحبت هستیم. به نتیجه برسیم به باشگاه معرفی می‌کنیم.

خادم درباره اینکه مشکل اسپانسر قبلی حل شد یا خیر، گفت: این موضوع بحث حقوقی است. به خاطر همین هم مدیرعامل احضار شده است. اجازه دهید دادگاه اعلام نظر کند بعد ما پاسخ دهیم. ما یک طرف دعوا هستیم اما تصمیم‌گیرنده قوه قضائیه است.

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی درباره اینکه اعلام شده مشکل سیاسی فقط بحث مالی نیست و به سفرش به اسپانیا هم مربوط می شود، تصریح کرد: ما هم بر اساس شنیده‌هایی که شما می‌گویید اطلاعات داریم.

خادم درباره اینکه درباره این مشکل دادگستری شما یا وزیر ورزش را احضار نکرده است، گفت: به این شکل نه. البته من حضور پیدا می‌کنم و با بازپرس صحبت خواهم کرد. قراردادی که حالا محل اشکال است من هم به عنوان شاهد امضا کردم. البته یک قرارداد فکر نمی‌کنم چنین مشکلاتی را ایجاد کند.

معاون وزیر ورزش در پایان درباره اینکه تا تعیین تکلیف وضعیت باشگاه طاهری به کار ادامه خواهد داد، تصریح کرد: سیاسی در این مدتی که به فوتبال آمده 30 میلیارد برای سه تیم در فوتبال شخصا هزینه کرده است. برای پرسپولیس هم 8-7 میلیارد هزینه کرده. به نظر می‌آید جمع‌بندی هیأت مدیره این است تا تعیین تکلیف، باشگاه توسط طاهری اداره شود. عمده مشکلات این باشگاه درباره جذب نفرات است. مدیران این باشگاه نگران پیدا کردن بازیکن هستند. طبیعتا باید استخوان‌بندی تیم خوب بسته می‌شد. به هر حال کادر فنی کارش را کرده اما این فصل در زمین خوب نبوده است.

۱۳۹۳/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...