نسخه چاپی

اختصاص ۲ میلیارد ریال برای بازسازی مسجد جامع فاروج

عکس خبري -اختصاص ? ميليارد ريال براي بازسازي مسجد جامع فاروج

بر اساس مصوبه هیئت وزیران مبلغ دو میلیارد ریال برای بازسازی مسجد جامع شهرستان فاروج(خسارت‌دیده ناشی از آتش‌سوزی) در اختیار استانداری خراسان‌شمالی قرار می‌گیرد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، براساس مصوبه هیئت وزیران مبلغ دو میلیارد ریال برای بازسازی مسجد جامع شهرستان فاروج(خسارت‌ دیده ناشی از آتش‌سوزی) در اختیار استانداری خراسان‌شمالی قرار می‌گیرد.

در این مصوبه آمده است:

۱- مبلغ دو میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه‌ای از محل منابع ماده(۱۲) قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور موضوع بند(ش) ماده(۲۲۴) قانون برنامه پنجم توسعه، برای بازسازی مسجد جامع شهرستان فاروج خسارت دیده ناشی از آتش‌سوزی در اختیار استانداری خراسان‌شمالی قرار می‌گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط اقدام نماید.

۲- استانداری خراسان‌شمالی موظف است گزارش عملکرد اعتبار فوق را در مقاطع زمانی سه ماهه به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور ارسال نماید.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در تاریخ ۳/۱۰/۱۳۹۳ این مصوبه را برای اجرا به وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور ابلاغ کرد.

۱۳۹۳/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...