نسخه چاپی

علاء الدین باید تخریب شود!

عکس خبري -علاء الدين بايد تخريب شود!

قناعتی تاكید كرد:‌شهردار تهران یك ماه فرصت داشت تا پاساژ علاء الدین را تخریب كند و این مهلت ظرف چند روز آینده به اتمام می رسد و باید هر چه سریعتر این كار اجرایی شود.

به گزارش نما، ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با فارس به بیان اینکه پاساژ علاء الدین

تخریب نشد ه است، گفت: قرار نبود دیروز کار انجام شود ولی تخلیه فعلا انجام شده و حتما باید در ۴ تا ۵ روز آینده تخریب انجام شود.عبلائ الدین دیروز قطعی نبود قرار است.

وی با اشاره به اینکه طبقه منفی ۳ این پاساژ تبدیل به پارکینگ می شود گفت: طبقه ۷ تخریب می شود چرا که غیرقانونی ساخته شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه طبقه ۷ طبق طرح تفصیلی و مباحث شهرسازی ساخته نشده است، گفت: در این پاساژ باید ۶ طبقه ساخته می شد و هر گونه بارگذاری در این ساختمان باید با اجازه شهرداری انجام می شد که نشد.

به گفته قناعتی، ۶ طبقه دیگر پاساژ هم شرایط مفیدی برای پاسخگویی به نیاز شهروندان را ندارد و سازمان آتش نشانی هم ایمنی این ساختمان را تایید نکرده است.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون ماده ۱۰۰رای به قلع و قمع این ساختمان داد گفت: ابتدا دیوان عدالت جلوگیری کار را متوقف کرد و با پیگیری‌های صورت گرفته دیوان هم رای را تایید کرد و گفت باید این اتفاق بیفتد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: به شهردار تهران مهلت یک ماهه دادیم تا این کار را انجام دهد و چند روز بیشتر از این مهلت باقی نمانده است باید این حکم اجرا شود.

۱۳۹۳/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...