نسخه چاپی

دستگیری یكی از عوامل حادثه خونین خمین

فرمانده انتظامی استان مركزی گفت: یكی از عاملان این حادثه روز گذشته دستگیر شد كه طی چند روز آینده خبرهای خوشی در این زمینه منتشر خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از جنوب نیوز؛ سردار عزیز‌الله ملکی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از عوامل حادثه خونین خمین گلپایگان روز گذشته توسط عوامل انتظامی استان دستگیر شد، بلافاصله پس از دستگیری متهم تحقیقات اولیه آغاز شد، سرنخ‌های خوبی به دست آوردیم که طی چند روز آینده پس از بررسی موضوع اخبار مربوط به این حادثه خونین و علل و انگیزه عاملان آن را اطلاع‌‌رسانی خواهیم کرد.

وی با اشاره به نحوه عملکرد پلیس استان در این حادثه تصریح کرد: با توجه به اینکه از قبل آمادگی داشتیم از گشت‌های ستادی و سایر نیروها برای برخورد با این هنجارشکنان استفاده کردیم، اما متأسفانه متهمان توانستند با استفاده از تاریکی شب متواری شوند.

ملکی گفت: با ورود خودروی سرقتی متهمان به پاسگاه گشت حمزه‌لو بلافاصله ماموران به این خودروها دستور ایست می‌دهند که متهمان به سمت میدان ۱۵ خرداد متواری می‌شوند، در این میدان نیز با مشاهده خودرو، ماموران گشتی به آنها دستور ایست می‌دهند که مجدد متواری می‌شوند، عملیات تعقیب و گریز شروع می‌شود که در نهایت متهمان به یک کوچه بن بست برخورد می‌کنند، در این هنگام یکی از متهمان شروع به تیراندازی می‌کند، ماموران انتظامی مجروح می‌شوند که یکی از آنها امروز از بیمارستان ترخیص خواهد شد.

وی اظهار داشت: یکی از عاملان این حادثه روز گذشته دستگیر شد که طی چند روز آینده خبرهای خوشی در این زمینه منتشر خواهد شد. فرمانده انتظامی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از انهدام باند قاچاق و کشف ۳ هزار و ۸۸۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال توسط ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه یکی از عوامل رکود اقتصادی پدیده قاچاق کالا است، برخورد با این پدیده شوم در اولویت کار ناجا و به تبع آن استان مرکزی قرار گرفت که در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۵ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شده است.

ملکی گفت: اخیرا نیز یک محموله کالای قاچاق گوشی و تبلت به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از پنج قاچاقچی کشف و ضبط شده است.

به گفته وی میزان کشفیات کالای قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد داشته است.

۱۳۹۳/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...