نسخه چاپی

اعتراضات در بحرین به خاطر بازداشت شیخ علی سلمان

عکس خبري -اعتراضات در بحرين به خاطر بازداشت شيخ علي سلمان

بحرینی‌ها امروز پس از اقامه نماز جمعه بار دیگر به اعتراضات خود علیه آل‌خلیفه ادامه دادند و خواستار آزادی شیخ علی سلمان شدند.

به گزارش نما به نقل از فارس، مردم بحرین امروز(جمعه) پس از اقامه نماز بار دیگر در ادامه بازداشت شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در مناطق مختلف این کشور تظاهرات کردند.

پایگاه خبری «الوفاق» گزارش داد که این تظاهرات در مناطق «البلاد القدیم»، «ابوصبیع»، «جزیره ستره» و دیگر مناطق این کشور در میان تدابیر شدید امنیتی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نظامیان آل خلیفه ضمن یورش به تظاهرات‌کنندگان با شلیک گازهای اشک‌آور و گلوله‌های ساچمه‌ای، آنها را متفرق کردند.

معترضان به بازداشت شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین خواستار آزادی هر چه سریعتر وی شدند.

نمازگزاران بحرینی پس از اقامه نماز در مسجد «مومن» با سردادن شعارهایی در حمایت از شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت وفاق اسلامی بحرین با مزدوران آل خلیفه درگیر شدند. نیروهای رژیم بحرین با استفاده از اسلحه و گازهای سمی به نمازگران حمله و با سرکوب و تعقیب آنها، شمار زیادی را بازداشت کردند.

شیخ علی سلمان روز یکشنبه گذشته پس از ورود به ساختمان تحقیقات جنایی در منطقه العدلیه در حالی که از ورود وکلایش به این ساختمان جلوگیری شده بود، بازداشت شد.

۱۳۹۳/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...