نسخه چاپی

سال 2015 سال طلایی ایران می‌شود

یك روزنامه فرامنطقه‌ای در تحلیلی با اشاره به افزایش نفوذ ایران در كشورهای منطقه تاكید كرد كه سال 2015 سالی طلایی ایران خواهد بود.

به گزارش نما به نقل از فارس، روزنامه الحیات در مطلبی با اشاره به افزایش قدرت ایران در سطح منطقه تاکید کرد که سال جدید میلادی سال طلایی ایران برای صدور انقلابش خواهد بود.

این مطلب با اشاره به افزایش نفوذ ایران در منطقه مدعی شد که ایران در حال صادر کردن انقلاب اسلامی به کشورهای عربی منطقه است.

الحیات که توسط شاهزاده‌های سعودی اداره می‌شود در ادامه با اذعان به اینکه انقلاب اسلامی ایران قلب میلیون‌ها نفر از مردم را در کشورهای عربی مجذوب کرد، تاکید کرد که انقلاب اسلامی با شعار مقابله با حکومت سلطنتی و آمریکا وارد عمل شد.

این روزنامه در ادامه با بیان اینکه اکنون شرایط کشورهای عربی در مقابل ایران در پائین‌ترین سطح قرار گرفته تصریح می‌کند که باید کشورهای عربی نشستی فوری برای اقدامی متحد علیه دخالت‌های ایران برگزار کنند.

نویسنده عربستانی این مطلب در بخش دیگری از یادداشت خود با اشاره به اینکه تمدید مذاکرات موفقیتی برای ایران است، تاکید کرد که کشورهای 5+1 باید در توافق با تهران تامل بیشتری کنند و به نتایج آن بیشتر بیاندیشند.

الحیات در ادامه توافق احتمالی میان ایران و 5+1 را شکل دهنده آینده روابط ایران با کشورهای عربی منطقه دانست و چنین نتیجه گیری کرد که ایران روابط خود با کشورهای عربی را باید بهبود ببخشد و از مسیر گذشته خود فاصله بگیرد.

۱۳۹۳/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...