نسخه چاپی

قیمت بلیت قطارهای نوروز اعلام شد

مدیر عامل راه‌آهن گفت: بودجه عمرانی راه آهن غرب كشور نسبت به سال گذشته افزایش یافته و امیدواریم هر چه زودتر منابع مالی به این پروژه تزریق شود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمد پورسید‌آقایی مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه قیمت بلیت قطار در تعطیلات نوروزی افزایش نمی‌یابد گفت: برنامه‌ای برای افزایش نرخ بلیت قطار تا سال آینده وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: افزایش قیمت بلیت با توجه به میزان رشد اقتصادی و قیمت نفت افزایش یا کاهش می‌یابد بنابراین باید منتظر نوساناتی که در بازار اقتصادی کشور رخ می‌دهد باشیم.

پورسیدآقایی در ادامه یادآور شد: راه آهن در هیچ سالی در ایام عید قیمت بلیت قطار را افزایش نداده است.

مدیر عامل شرکت راه آهن در ادامه به تکمیل پروژه راه آهن غرب کشور در آینده ای نزدیک اشاره کرد و گفت: تکمیل پروژه راه آهن غرب کشور با همکاری شرکت ساخت و توسعه زیر ساختهای کشور انجام می‌شود.

پور سید آقایی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه بودجه اختصاص یافته به این پروژه نسبت به سالهای گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

وی در ادامه اظهار داشت: بودجه راه‌آهن غرب کشور بیش از دو برابر سایر پروژه‌های عمرانی بوده است.

پورسید آقایی در ادامه خاطر نشان کرد: باتوجه به محدودیت بودجه‌ای که در کشور وجود دارد توجه خوبی به این پروژه شده است امیدواریم هر چه زودتر منابع مالی به پروژه راه‌آهن غرب کشور تزریق شود.

۱۳۹۳/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...