نسخه چاپی

افزایش شمار جانباختگان حادثه قطار مشهد-یزد

عکس خبري -افزايش شمار جانباختگان حادثه قطار مشهد-يزد

بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده تاكنون ۱۳ تن از مسافران حادثه خروج قطار مشهد- یزد از ریل فوت كردند و جان بالغ بر ۶۰ نفر نیز وخیم گزارش شده است.

به گزارش نما، محمدمهدی اقبالی، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر یزد که همراه تیم‌های امدادی به محل حادثه خروج قطار طبس- یزد اعزام شده است، به خبرنگار فارس از این استان،‌ اظهار کرد: بعد از اطلاع این حادثه بلافاصله یک بالگرد به همراه چهار تیم از نیروهای واکنش سریع شهرستان‌های یزد و اردکان به محله اعزام شدند.

وی افزود:‌ علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، دکتر محسن حرازی‌زاده، مدیرعامل هلال احمر یزد و پارسائیان مشاور استاندار نیز تیم های امدادی اعزام شده از استان یزد به محل حادثه خروج قطار طبس- یزد را همراهی می‌کنند.

طبق اطلاعات بدست آمده از شاهدان عینی، بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده تاکنون متأسفانه آمار فوتی‌های این حادثه به ۱۳ تن رسیده و به دلیل صعب العبور بودن منطقه حادثه فعالیت امدادرسانی با مشکل و سختی مواجه شده است.

علاوه بر گروههای امدادی از خراسان جنوبی، بنا بر اعلام اورژانس یزد تاکنون هفت دستگاه آمبولانس اورژانس، اتوبوس آمبولانس و بالگرد اورژانس به محل حادثه اعزام شده است.

همچنین ۱۰ تیم عملیاتی هلال احمر و بالگرد هلال احمر استان یزد نیز برای امدادرسانی به منطقه اعزام شده است.
منبع: فارس

۱۴۰۱/۳/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...