نسخه چاپی

اقتدار ایران در نامه اوباما به رهبری مشهود است

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آخرین نامه اوباما به رهبری منتشر شود، تغییر رفتار آمریكا به دلیل اقتدار ایران مشخص خواهد بود.

به گزارش نما، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در مراسم بیستمین سالگرد شهادت سرلشکر منصور ستاری و جمعی از فرماندهان نیروی هوایی ارتش، طی سخنانی با بیان اینکه رفتار امروز اردوگاه استکبار و امریکا با ایران نسبت به سالهای88، 89، 90 و 91 متفاوت شده است، گفت: آنها که تا دیروز ما را تهدید به حمله نظامی می‌کردند، ماههاست پای میز مذاکره نشسته‌اند.

ابوترابی‌فرد اظهار داشت: اگر آخرین نامه اوباما به رهبری منتشر شود، این تغییر رفتار به دلیل اقتدار ایران مشخص خواهد بود.

وی تصریح کرد: ملت ما از تحریم‌های مختلف و عربده کشی‌های رئیس جمهور آمریکا و تهدید نظامی و حتی تهدید هسته‌ای با قدرت عبور کرد.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: آنها که گاهی با نگاه خرد و حبس در جغرافیای ملی با اتحاد ایران با ملت های مسلمان مخالفند، اقتدار ملت ایران را درک نمی کنند. امروز ملت‌های لبنان، عراق، سوریه، پاکستان، افغانستان، یمن، بحرین، مصر و فلسطین نظام اسلامی را متعلق به خود و حامی منافع اسلامی می‌دانند.

ابوترابی فرد تصریح کرد: مدیران و مسئولان بدانند یکی از نقاط کلیدی اقتدار علمی در دنیا، داشتن ارتش قدرتمند و نیروهای مسلح بازدارنده است.

وی درخصوص کاهش قیمت نفت نیز اظهار داشت: شرایط امروز قیمت نفت، تیر خلاصی است به کشورهای تک محصولی که تمامی ارزششان در دلارهای نفتی خلاصه می شود؛ کشورهایی که دوستان درجه اول آمریکا بودند و با این شرایط، قطعا قابل دوام نیستند.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی افزود: دو اردوگاه حق و شرک همیشه بوده و اردوگاه شرک به دنبال مقابله با حق است و یکی از عوامل اصلی غفلت این است که از این واقعیت چشم بپوشیم.

۱۳۹۳/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...