نسخه چاپی

كاهش ۷ درصدی تلفات حوادث رانندگی

در حوادث رانندگی هشت ماهه امسال ۱۲ هزار و ۱۹۸ نفر جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل كه آمار تلفات ۱۳ هزار و ۱۳۵ نفر بود ۷. ۱ درصد كاهش یافته است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سازمان پزشکی قانونی کشور، در حوادث رانندگی هشت ماهه نخست امسال استان‌های فارس با یک هزار و ۴۱ فوتی، خراسان رضوی با ۹۳۷ فوتی و تهران با ۹۲۴ فوتی به ترتیب بیشترین و استان‌های ایلام با ۸۷، کهگیلویه و بویر احمد با ۱۳۴ و اردبیل با ۱۶۱ فوتی کمترین آمار تلفات را داشته‌اند.

در این مدت ۲۱۷ هزار و ۱۹۰ مصدوم حوادث رانندگی نیز به مراکز پزشکی قانونی کشور مراجعه کردند که از این تعداد ۱۵۵ هزار و ۴۲۵ نفر مرد و ۶۱ هزار و ۷۶۵ نفر زن بودند. این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شش درصد کمتر شده است.

در آبان ماه سال جاری یک هزار و ۲۸۸ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳. ۷ درصد کاهش یافته است. از کل تلفات حوادث رانندگی این مدت ۹۷۵ نفر مرد و ۳۱۳ نفر زن بودند.

در آبان ماه امسال آمار مصدومان حوادث رانندگی که به پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند، ۲۳ هزار و ۵۱۵ نفر بوده که نسبت به آبان سال گذشته ۱۱ درصد کمتر شده است.

۱۳۹۳/۱۰/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...