نسخه چاپی

30 چاه آلوده تهران از مدار خارج شدند

مدیرعامل شركت آب و فاضلاب استان تهران گفت: 30 چاه آلوده در تهران سه سال پیش از مدار خارج شدند و در حال حاضر هیچ كدام از چاه‌ها مشكلی ندارند.

به گزارش نما، پرورش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران اظهار داشت: آب تهران هیچ مشکلی ندارد و نیترات و سختی آب در حد استاندارد است.
وی با بیان اینکه متاسفانه اطلاع‌رسانی که در خصوص کیفیت آب انجام شد دید مردم را مبهم کرد، افزود: سفت و محکم می‌گویم آب تهران هیچ مشکلی ندارد.
پرورش در پاسخ به اینکه در سال جاری چه تعداد چاه به علت نداشتن استاندارد از مدار خارج شده است؟ گفت: سه سال پیش 30 چاه به علت نداشتن استانداردها از مدار خارج شده‌اند و در حال حاضر به دنبال مجوزهای لازم برای جا به جا کردن آنها هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: این موضوع همواره در سیکل کاری این شرکت است.

پرورش با بیان اینکه کیفیت آب تهران در یکی از رسانه‌های کشور مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: این رسانه به بررسی آب جنوب تهران پرداخت و اگر آب شمال تهران در آزمایشگاه مربوطه مورد تحلیل قرار می‌گرفت، کیفیت آن در حد آب بسته‌بندی بود.

وی در پاسخ به این سوال که شما همواره بیان کردید آب شمال و جنوب تهران یک کیفیت را دارد اما با این صحبت عملا آب جنوب تهران را بی‌کیفیت‌تر از شمال تهران عنوان می‌کنید، گفت: آب تهران در تمامی قسمت‌ها معیارهای در حد استاندارد را دارد.

۱۳۹۳/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...