نسخه چاپی

سرمربی بحرین: این بازی دربی منطقه است

سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین گفت: دیدار بین تیم‌های ایران و بحرین به گونه‌ای دربی منطقه به حساب می‌آید.

به گزارش نما به نقل از فارس، مرجان عید در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های ایران و بحرین اظهار داشت: خوشحال هستم که در استرالیا حضور دارم از فدراسیون استرالیا و کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکر می‌کنم. اردوهای خوبی برگزار کردیم از جمله بازی با عربستان و اردن بود. بازی‌های دوستانه دیگر داشتیم تیم پیشرفت خوبی داشته اما مقابل تیم بسار قدرتمند و بازیکنان حرفه‌ای بازی می‌کنیم و سعی می‌کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه کی‌روش اعلام کرده برنامه آماده‌سازی خوبی نداشته‌اند افزود: نمی‌توانم خیلی در مورد صحبت‌های کی‌روش نظر بدهم اما همان تیمی است که آن بازی درخشان را مقابل آرژانتین انجام داد اگر برنامه آماده سازی خوبی هم نداشتند اما همان تیم هم قدرتمند است.

سرمربی بحرین در مورد اینکه بین ایران و بحرین همیشه تنش وجود داشته و اینکه بهترین تیم گروه به نظرش چه تیمی است خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها مثل هم هستند و توانسته‌اند به جام ملت‌ها راه یابند. بین ایران و بحرین یک جوری دربی منطقه وجود دارد ما می خواهیم این شرایط را ادامه دهیم و این برای هواداران فوتبال خبر خوبی است.

عید در مورد اینکه آیا با پیروزی‌هایی که مقابل عربستان و اردن به دست آورده‌اند می‌توان آنها را مدعی قهرمانی دانست تصریح کرد: با پیروزی مقابل عربستان و اردن نمی‌توان گفت که مدعی قهرمانی هستیم زیرا در 2 بازی پایانی دوستانه ما بوده است. هر مربی آرزو دارد قهرمان جام ملت‌ها شود و ما هم از این موضوع مستثنی نیستیم اما باید واقع بین باشیم تلاش می کنیم و کار خود را انجام خواهیم داد.

۱۳۹۳/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...