نسخه چاپی

نیمه اول بازی قطر و امارات به سود ایران

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال قطر و امارات با نتجه تساوی پایان یافت.

به گزارش نما، در نخستین دیدار گروه C قطر و امارات از ساعت 10:30 صبح امروز (یکشنبه) به وقت تهران، در ورزشگاه کانبرا به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. خلفان ابراهیم دقیقه 22 برای قطر و احمد خلیل دقیقه 37 برای امارات گلزنی کردند.

در این دیدار قطر با ترکیب قاسم برهان، ابراهیم ماجد، عبدالکریم حسن، مهدی علی، محمد عبدالله تریسور، حسن الهیدوس، عبدالعزیز حاتم، خلفان ابراهیم، کریم بوضیف، احمد عبدالمقصود و محمد مونتاری به میدان آمد و امارات هم تیم خود را با ترکیب ماجد ناصر، ولید عباس، حمدان الکمالی، احمد مبخوت، عبدالعزیز صنقور، مهند العنزی، عامر عبدالرحمن، احمد خلیل، عمر عبدالرحمن، خمیس اسماعیل ومحمد عبدالرحمن به میدان فرستاده است.

دقیقه 8: خمیس اسماعیل توپ را مقابل دروازه قطر به بیرون زد.

دقیقه 14: مهاجم امارات در موقعیت تک به تک با قاسم برهان توپ را از کنار دروازه قطر بیرون فرستاد.

دقیقه 22: ارسال الهیدوس مقابل دروازه امارات به عبدالله تریسور رسید، ضربه این بازیکن با دفع ناقص ماجد عبدالله مقابل خلفان ابراهیم قرار گرفت تا این بازیکن برای قطر گلزنی کند.

دقیقه 25: ضربه کرنر تیم امارات با سرزنی احمد خلیل همراه شد اما این توپ توسط دروازه‌بان قطر دفع شد.

دقیقه 28: شوت عبدالکریم حسن با اختلاف اندک از کنار دروازه امارات بیرون رفت.

دقیقه 34: ولید عباس از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 37: مجموعه اشتباهات مدافعان قطر توسط قاسم برهان تکمیل شد و ابراهیم ماجد مدافع قطر توپ را از روی خط به بدن احمد خلیل اماراتی کوبید تا توپ به صورت اتفاقی به گل تساوی امارات تبدیل شود.

دقیقه 43: خطای عبدالمقصود بر روی عمر عبدالرحمن یک کارت زرد برای این بازیکن به ارمغان آورد و بازیکنان دو تیم هم با یکدیگر درگیر شدند.

دقیقه 45: شوت احمد خلیل با اختلاف اندک از کنار دروازه قطر بیرون رفت.

در نهایت نیمه نخست با تساوی یک بر یک پایان یافت.

۱۳۹۳/۱۰/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...